Látogatók

2016. december 3., szombat

Avon

Avon csomagom érkezett. Újra meghozták a kedvem, hogy rendelgessek az Avon-ból, úgyhogy folyamatos vásárló leszek mostmár. Szeretem igazából a termékeket, nemcsak jó sminktermékei, illatszerei vannak, de szépségápoláshoz különböző eszközök, amiket szeretek kipróbálni. Egy példa, hogy mi is lenne az, azt majd megláthatjátok. Szép kis csomagot rendeltem és nagyon vártam,örültem neki, imádok ajándékot kapni, az Avonos rendelések is egyfajta ajándékozás saját magamnak, izgatottan várom az újabb és újabb rendeléseim és szorgosan bontogatom ki és kipróbálom, hogy milyenek lehetnek. 2 féle extrával is gazdagodhattam a mostani rendelésemmel, az egyik, hogy bizonyos összeg felett kaptam ajándékokat, a másik meg, hogy részt vehettem egy sorsoláson egy Avon sminkes délutánra. Végül benne lettem a kisorsolt személyek között, aminek nagyon örülök, élménnyel és tapasztalattal fogok gazdagodni ezáltal és az Avon is közelebb kerül hozzám,még nagyobb örömmel fogok rendelni.




Itt a hatalmas csomagom, amit alig vártam, hogy megkukkantsak.







Volt benne egy kisebb csomag, amit Anyukám rendelt mini parfümöt. Nagyon eltaláltuk az illatát, pont hozzáillő.




Elhagytam tavaly a kesztyűmet, így mielőtt kesztyű vásár körútra indultam volna, megláttam a katalógusban ezt a pillangós, szürke kesztyűt, ami azért hasznos, mert tudom vele kezelni az érintős telómat. A pillangó ugye alap nálam és nagyon tetszik benne, hogy csillámos.





Ez az egyik eszköz, amit említettem az elején. Ez egy arctisztító kefe. Egy ideje kiszerettem volna próbálni és most meg is tettem. Imádom! Minden este ezzel tisztítom meg az arcom. Sokkal hatásosabb a használata, mintha csak ujjal vinnénk fel az arctisztítónkat. Sokkal simábbnak és tisztábbnak érzem az arcom, érdemes megvenni.





Úgy néz ki én is ráállok a kakaó vajas termékekre. Legalábbis kezdek barátkozni vele ezzel az ajakápoló formájában. Mégcsak teszteltem, nem kezdtem el rendszeresen használni, de gondoltam, rosszabb időkben, ha nagyon kikészül a szám a széltől és hidegtől, átváltok rá a jelenlegiről. Az illata nagyon jó és kíváncsi leszek majd a hatására.





Ez egy karácsonyi ajándék csomag, amit kolleganőmnek rendeltem. Ebbe beletartozik egy golyós deó, testápoló, nagy parfüm, mini parfüm, ami lemaradt a képről és egy ajándék táska. Nagyon jó illata van, úgyhogy szuper ajándék karácsonyra, szülinapra.





Az extrák, amiket kaptam ajándékba, Avonos tatyók és egy nagy tusfürdő. A tusfürdőről annyit, hogy 500 ml-es és keleti orhidea-málna illata van. Igazán különleges illat keverék, de tetszik. Köszönöm!




Végül a meghívóm a sminkes délutánra. Remélem jó kis élménybeszámolót tudok írni róla nektek.



Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésem. Rendeltem megint, úgyhogy hamarosan lesz újabb Avonos blog. Puszi!






Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...