Látogatók

2016. december 26., hétfő

Ruhák

Annyira nem kell költekeznem ruhákra, mert innen-onnan össze szoktam kapni vagy újakat vagy használtakat. Már túl sokat kell szelektáljak, mert nem férnek el a szekrénybe, de legalább sűrűn cserélődik a ruhatáram. Most nyári és téli ruhákat is kaptam, legalább a nyarat újabb rucikkal indíthatom. Pulóverem is van mostmár bőven és hosszú ujjú pólóból is van pár.





Ez a darab egy hosszú ujjú póló. Zöld mintázattal és kövekkel.






Nem szeretem a piros színt, de ez elég jó darab, jól áll, háromnegyedes ujjú és elől hosszabb, hátul rövidebb fazon. Kicsit ráncolt az eleje.






Ez egy nyári darab,szűkített feles ujjal és bővebb alsó résszel.






Szintén egy nyári póló, virágokkal és állatmintával.






Téli mellényke, háromnegyedes ujjal, gombokkal.






Ahogy divatba jöttek újra a ballon kabátok, én is elkezdtem gondolkozni rajtuk, de annyira nem volt fontos, hogy vegyek egyet, de a sors úgy akarta, hogy kapjak. Így megpróbálom majd hordani.






Egy aranyos kis tunika,lehet hozzá övet is a derekára csatolni.






Vékony, inkább pulcsinak nevezhető felső, garbó nyakkal és sötétzöld színnel. Inkább ilyen póló ruha nevezést kaphatná meg, elég hosszú, csak harisnyát kell felvenni alá.





Megint egy hosszú ujjú felső, ilyen bordós színben. Húzott oldalt,






Újabb nyári póló, ez már nem annyira színes, kék és köves.






Nyári póló, kicsit tengerparti hangulatú mintával. Ami nagyon tetszik benne, hogy asszimetrikus az alsó része, kétoldalt.






Elegánsabb napokra vagy csak úgy jó hordani ezt a farmer hatású kabátkát. Nem egy téli darab, inkább tavaszi, hűvösebb nyári napokon hordható.






Sötétkék színű, belebújós pulóver.







Öcsémtől kaptam, mert kicsi lett rá. Netről rendelte.






Egy egyszerű, régebbi stílusú, kötött, zöld, cipzáros pulcsi.






Szintén egy cipzáros pulcsi, csak fehérben.






Elegánsabb, fodros pulóver.






Az utolsó pulóvert Szerbiából kaptam a piacról. Van hozzá egy többsoros lánc is.






Egyenlőre ennyi a kapott ruháim. Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést. Puszi!








Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...