Látogatók

2016. december 11., vasárnap

Fokhagymás sertés apró hagymás krumplival

Imádom a fokhagymát, a vöröshagymát mégjobban, a kettő párosítása pedig isteni egy fogásban.





Felkarikázom a fokhagymát.






Beleteszem előmelegített olajba kicsit sülni, őrlángon.






Bepácolom a húst Villám fokhagymás páccal és egy kis olajjal lelocsolom.






Ezután beleteszem a fokhagymás olajba sülni.






Miközbe sül a húsunk, krumplit felkockázunk, egy edény vízbe felrakunk főni, sózzuk, vegetázzuk.






Amikor a hús megsült, kiszedjük egy tálba, hogy lecsepegjen róla az olaj.






Vöröshagymát apróra vágjuk.






Olajon elkezdjük pirítani, kicsi lángon.






Amikor megpirult, szórunk rá egy kevés piros paprikát és lehúzzuk a tűzhelyről.






A megfőtt krumplira ráöntjük a hagymát, tettem még hozzá egy kis házi sült zsírt, sóztam és összetörtem.







Kész is az ebéd!






Jó étvágyat!





Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...