Látogatók

2016. december 4., vasárnap

Sült kacsa almával és zöldségekkel


Én ebből a kacsa szárnytőből csináltam az ebédet. 




Először is kizsírozom a jénai tálat.




Miután megmostam a kacsa szárnyakat és befűszereztem sóval, borssal és sült csirke fűszersóval, belehelyezem a tálba.




Teszek rá nagyobb cikkelyekre vágott hagymát és alma szeleteket.




Lefedjük és előmelegített sütőbe puhára sütjük a húst.




Mikor már átsült a husink, rakunk rá paradicsom szeleteket. Visszadugjuk a sütőbe, hogy megpiruljon a hús és a paradicsomok is átsüljenek.




Közbe felrakom a kockára vágott krumplit főni sóval, vegetával.




Mikor a hús megpirult ropogósra és a paradicsom is megfonnyadt, kész is.




Mikor a krumpli megfőtt, sózom, összetöröm és a sült hús zsírjával ízesítem.




Vihetem is az ebédemet a munkahelyre.



Jó étvágyat hozzá!










Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...