Látogatók

2017. szeptember 28., csütörtök

Oriflame

Egy páros szettet rendeltem az Oriflamből. Egyet magamnak és egyet Barátomnak. Full Moon parfüm párosítás, amihez extra dolgok is jártak. Nagyon jó illatuk van, meg vagyunk velük elégedve.





Full Moon női szett 2000.-





Az első termék a szettből egy Discover Tuscan Sunset tusfürdő.  Zselé állagú, szappanmentes és ph semleges. Gyengéden tisztítja a bőrt.  Az illata virágokra emlékeztet.

Tusolózselé, egyéni ára : 549.-





A Full Moon női Toilette-je egy kicsit édes, egy kicsit virágos. Jó, különleges illata van. 

Full Moon női toilette, egyéni ára : 1999.-




A szappant még nem próbáltam, de biztos a tusfürdőhöz hasonló illata van. Ritkán szappanozom magam, úgyhogy nálunk annyira nem fogy.






Full Moon férfi szett 2000.-







A férfi szett egyik terméke egy szappan. Bőrgyógyászok által tesztelt.  Tisztítja és hidratálja a bőrt. Puhává és revitalizáltá válik.

North for Men szappan, egyéni ára: 399.-





Tartalmazott egy borotválkozás utáni balzsamot. Krémes állagú, hűsítő. Bőrvédő összetevővel és cinkkel. Nyugtat és véd. Csökkenti a bőr szárazságát és feszülését. 24 órás hidratálást nyújt. Jó kis férfias illata van.

North for Men borotválkozás utáni balzsam, egyéni ára: 499.-





Az utolsó termék a toilette. Nagyon jó illata van. Erőteljes, alma, bors és trópusi koriander keveréke. Tonkabab és ürömaromát tartalmaz. Pacsuli és vetiver aromája teszi férfiassá. 

Full Moon toilette, egyéni ár: 1999.-





Végezetül kaptam ajándékba egy parfüm mintát. Nekem túl fűszeres, hozzám az édes illatok illenek. Konkrétan melyik parfüm, azt most így nem tudom megírni.








Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...