Látogatók

2017. szeptember 26., kedd

Heti outfit

Eltelt egy újabb hét és egy újabb összeállításokat hoztam nektek ruhában.



Hétfő:

Egy csöppet jobb idő volt. Lengébb felsőt húztam fel, fátyolos, áttetsző anyaggal az oldalán. Hátulja hosszított. A szegecses gallérja igazán különlegessé teszi és alkalmiasabbá. Hozzá egy fekete cicanadrág színes mintákkal. Szegecses félcipőt választottam a szetthez. 

Felső - Háda
Nadrág - kínai
Cipő - cipővásár





Kedd:

Sportosabbra vettem a formát. Végre felhúztam a kényelmes nadrágomat, hozzá egy kissé denevér ujjú felsőt. Virágos félcipőt választottam a szetthez.

Felső - Adidas
Nadrág - Háda
Cipő - cipővásár





Szerda:

Nem gondoltam, hogy a kék és a zöld összepasszolna, de felvéve nagyon jól mutatott együtt. Felavattam az új nadrágom, ami nagyon kényelmes. Hozzá a barna, ocelot mintás sportcipőt választottam.

Felső - kínai
Nadrág - Háda
Cipő - cipővásár





Csütörtök:

Rózsaszín-szürke árnyalatokba öltöztem. Hozzá rózsaszín sportcipőt választottam.

Felső - kínai
Nadrág - Háda
Cipő - cipővásár





Péntek: 

Pólóruhát húztam egy vastagabb harisnyával és az ocelot mintás sportcipővel.

Pólóruha - piac
Cipő - cipővásár





Vasárnap:

A hétvégén búcsú volt nálunk, így jobban kiöltöztem. Virágos trikót húztam, asszimetrikus aljjal, púder rózsaszín szövet nadrággal és virág mintás cipővel.

Felső - turi
Nadrág - Háda
Cipő - cipővásár


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...