Látogatók

2017. szeptember 20., szerda

Rossmann vásárlás

Egy kis mini vásárlást tartottam, beszereztem a fontos és fogyóban lévő termékeket.





Nem vált be az Avon sampon és semmilyen másik, viszket tőlük a fejem, de kegyetlenül, így visszatértem a Babához. Szinte azonnal megszűnt a viszketés és a hajam újra puha, selymes lett. A zsíros és a minden hajtípusra valóak közül szoktam választani, most az utóbbira esett a választás. A mandulaolaj mégkülönlegesebbé teszi a sampont, kellemes illatot ad neki.

Baba sampon 699.-





Nagy gyűjtője vagyok a hajpántoknak, néha viselni is szoktam, így most egy szettet szereztem be, jó áron. 3 db-ból áll, egy fekete, barna és egy arany színű. Nem túl erősek, könnyebben törnek, de mutatósak.

Hajpánt 599.-





Megint vettem szájvizet. Most a kék változatot vettem meg, ami "extra friss" nevezetű.
Ez is elég jó, mentolos, de nem az a nagyon erős, hanem enyhén, kellemesen.

Szájvíz 449.-





Vettem illatosgyertyát is. Szeretem ezt a parafa dugósat, mert csak rádugod a tetejére és elalszik a gyertya, magába szívja a füstöt. Nem kell szagolgatni az égett, füstös szagát elfújás után. Nagyon jó illata van, a kedvencem, áfonya és rozmaring. 

Üveg gyertya 499.-





Az utolsó termék amit vettem egy hővédő hajra. Fogyóban van, igaz, nem sokat szárítom a hajam és vasalom, de amikor igen, akkor használom rá. Mostmár jön a hűvösebb idő, nem szárad meg könnyen a haj, mint nyáron, így rossz lefeküdni is vizes hajjal, sűrűn kell szárítani. Az Isana márkát választottam, az volt a legkedvezőbb árban.

Hővédő hajra 699.-




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...