Látogatók

2017. szeptember 3., vasárnap

Heti outfit

Nézzük miket hordtam a nyár utolsó hetében.



Hétfő:

Két részes ruhát húztam. Az alsó része egy hosszított ruha, trikós felsővel és a felső része egy lenge anyagú, hátul hosszított fazonú rész. Hozzá egy bézs színű papucsot választottam, arany szalagos díszítéssel.

Ruha - ajándék
Papucs - Kalapod.hu





Kedd:

Trikós ujjú felsőt húztam, tele köves díszítéssel. A háta V kivágásban fátyol anyagú és masni díszítés köti össze. Farmer halász nadrággal vettem fel. Hozzá egy állatmintás sportcipőt választottam.

Felső - Matmazel
Nadrág - ajándék
Cipő - cipővásár





Szerda:

Imádom ezt a pillangós ruhát. Ez annyira én vagyok. Ráadásul a féloldalasan szabott alja igazi nyári hangulatot ad. Hozzá a telitalpú fehér-barna szandát választottam.

Ruha - kínai
Szanda - cipővásár





Csütörtök:

Ebben a felsőben azt szeretem, hogy szintén nagy V kivágása van a hátán és csipke fedi azt a részt. Az alja hosszított fazonú. Kék cicanadrágot vettem hozzá fel. Kék, telitalpú szandát húztam.

Felső - kínai
Nadrág - kínai
Szanda - ajándék






Péntek:

Fehérbe öltöztem. Ebben a felsőben az a jó, hogy hátul jó kis kivágás található. Lenge, nyári darab. Fehér, farmer anyagú mini shortot húztam hozzá. A fehér telitalpú szandát választottam a szetthez.

Felső - ajándék
Szanda - cipővásár
Nadrág - turi





Szombat:

A hét utolsó munkanapján ruhába mentem. Egy rózsaszín, egyrészes ruha, derekán megkötővel. Hozzá rózsaszín balerina cipőt húztam.

Ruha - Adidas
Cipő - ajándék

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...