Látogatók

2017. szeptember 19., kedd

Heti outfit

Most is 2 heti szetteket gyűjtöttem össze, mivel sűrűk voltak a hétvégéim és nem sikerült megírni a blogot. Nagyon változékony idő van, egyszer 20 fok, azután 30, így nem tudtam pontosan hogyan is öltözzek. Egyszer nyári szettet, aztán őszit húztam.





Hétfő:

Meleg is, de nem is...vékony harisnyával húztam ezt a ruha pólót. Hozzá egy vékonyabb, virágos cipőt választottam.

Póló ruha - My77
Cipő - cipővásár





Kedd:

Szintén egy póló ruhát választottam a következő napra is. Most hozzá egy rózsaszín sportcipőt húztam.

Póló ruha - kínai
Cipő - cipővásár





Szerda:

Szürke, nagyon hosszított, asszimetrikus aljú felsőt húztam, hátul megkötős a derekánál, mintás, rózsaszín-szürke nadrággal. Hozzá egy fehér-szürke espadrillest.

Felső - Háda
Nadrág - Háda
Cipő - kínai





Csütörtök: 

Sárga, pillangós felső, kék, vastagabb cicanadrággal. Hozzá egy állatmintás, barna sportcipő.

Felső - kínai
Nadrág - kínai
Cipő - cipővásár





Péntek: 

Kékbe öltöztem. Félvállas, feliratos-képes felső, farmer nadrággal. Hozzá az állatmintás sportcipő.

Felső - ajándék
Farmer nadrág - ajándék
Cipő - cipővásár





Vasárnap:

A hét utolsó napján kicsit kiruccantunk vásárolni. Remek idő volt, ezért nyári ruhát vettem fel. Nejlon harisnyával és egy ugyanilyen színű boleróval viseltem. Hozzá egy barna, szegecses sarkú, vékony cipőt húztam.

Ruha - My77
Cipő - cipővásár





Hétfő: 

Délelőttös héten melegebbe öltöztem, mivel reggelente elég hűvös van már. Fehér felsőt húztam, hozzá az új farmerem. Fekete-szürke csillámos sportcipővel viseltem.

Felső - ajándék
Farmer nadrág - Háda
Cipő - Kalapod





Délután szalonba voltam és csodás, meleg idő volt, ezért szintén egy nyári ruhát húztam fel. Póló ruhának mondható, de nekem mégis térdig ér. Hozzá a fehér espadrillest választottam.

Ruha - kínai
Cipő - kínai





Kedd: 

Rózsaszín, cicás felső, rózsaszín-szürke, mintás cicanadrággal. Hozzá a rószaszín sportcipő.

Felső - ajándék
Nadrág - Háda
Cipő - cipővásár





Szerda:

Egy kicsit vékonyabbra vettem a dolgot. Ujj nélküli, selyem anyagú felsőt húztam, szürke farmernadrággal. Hozzá a szegecses sarkú, vékony cipőt választottam.

Felső - turi
Nadrág - Háda
Cipő - cipővásár





Csütörtök:

A hét végefelé mégvékonyabbra vettem a dolgot. Kék, batikolt trikót húztam, virágmintás szoknyával. Hozzá szintén a vékonyabb cipőmet választottam.

Trikó - Háda
Szoknya - Háda
Cipő - cipővásár





Péntek:

Hosszú ujjú, fekete-fehér felsőt húztam, fekete sztreccses nadrággal. Hozzá a vékony, virágmintás cipőt választottam.

Felső - My77
Nadrág - ajándék
Cipő - kínai





Szombat:

Inges napom volt, rózsaszín, vászon nadrággal. Hozzá rózsaszín sportcipőt húztam.

Ing - turi
Nadrág - turi
Cipő - cipővásár





Délután programunk volt és nagyon jó idő, ezért félig rövid, félig hosszú ruhában voltam. Nyár és ősz átmenete. Trikós tunikát húztam, rózsaszín vászon nadrággal. Hozzá a kedvenc szandámat választottam, mert abba kényelmes állni, sétálni.

Tunika - turi
Nadrág - Háda
Szanda - kínai

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...