Látogatók

2017. szeptember 18., hétfő

Ruhás szerzemények - Háda

Az egyik hétvégén a Hádában jártam. Kimondottan nadrágokat akartam vásárolni az őszi szezonra. 7 db. nadrágot sikerült beszereznem. Próbáltam különféle anyagú és stílusú nacikat összeválogatni.





Kezdek visszatérni a farmerokra. Egy ideig elkerültem őket, mert mindet kihíztam és egyrészt drága újakat beszerezni, másrészt kényelmetlen volt, itt-ott szorított és nem is tetszettek rajtam. Mióta sokat fogytam, sokkal jobban érzem magam bennük és kezdem őket begyűjtögetni. Nagyon kényelmes, nem szorít. A különlegesség benne, hogy rojtos az alja. Így egy kicsit feldobja a nadrág stílusát. 


Skinny farmer 2999.-





Nem sok ilyen burgundi színű cuccom van, de a pirosat és a barnás árnyalatokat szívesen párosítom ehhez a cicanadrághoz. Elég vékony anyagú, így az ősz elején még elhordható 20 fok körül.


Atmosphere cicanadrág  1299.-





Elég sok rószaszín felsőm van őszre, ezért kellett egy ilyen színárnyalatú nadrág is hozzájuk. Nem farmer, nem cica, hanem szövetes típusú anyaga van. Kényelmes, kicsit áttetsző anyaga van, szóval vagy hosszabb felsővel ajánlott hordani vagy világos színű ruha neműt kell alá húzni.


Atmosphere nadrág 1999.-





Egyszerű, fekete cicanadrág, teljesen alapdarab. Egy ilyenre szükség van minden gardróbba, mert bármit húzhatunk hozzá.


Tu cicanadrág 1299.-





Vettem egy melegítő nadrágot is, hogy legyen egy nagyon kényelmes, laza nadrágom is, amit sportosabb szettekhez húzhatok fel. Megkötős a dereka és szűkített szára van. Puha, selymesebb anyaga van.


New Look nadrág 1999.-





Elég kevés zöld felsőm van, de be akartam egy új színt hozni a ruhatáramba. Ahhoz a kevéske zöld felsőmhöz, továbbá sárga, barna árnyalatokhoz is párosítható ez a nadrág. Szintén kényelmes viselet, nem szorít sehol. Sőt, a dereka kicsit bövebb is. Szövetes típusú anyaga van.


Leigh nadrág 2999.-





Fekete, de elegánsabb nadrágot választottam utolsó darabként. Szterccses anyaga van, így nagyon kényelmes. Két oldalt arany színű szegés díszíti, felette bőr anyag található. Hétköznapi, de elegánsabb viseletekhez is jól passzol. 


Tout nadrág 2499.-

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...