Látogatók

2017. szeptember 2., szombat

Augusztusi vásárlás

Összegyűjtöttem miket vásároltam augusztus folyamán.



Gondoltam kipróbáljuk a jeges kávét, szeretem a különlegességeket. Meglepően isteni finom, hidegen, de melegen is lehet fogyasztani. Tejjel a legfinomabb. 10 darabos, plusz 2 darab ajándék.

Mokate Ice Frappe (Coop) 399.-





Megintcsak nem volt a faluba La Festa kávé, így pótolnom kellett mással. Ez a Mokate az, amit még úgy megiszom, nem olyan rossz. 10 darabot tartalmaz.

Mokate 3:1 (100 ft-os) 350.-





Imádom a vegetát. Mindenhez ezt teszem. Nem is árt egy jó nagy csomag. Biztos sokáig kitart.

Ételízesítő (Coop) 499.-





Nagyon rászoktunk mostanába a zabkásákra. Különféle ízesítésekben kaphatóak. Banán-csokisat vettem, még nem kóstoltam, de hamarosan megfogom. 

Zabkása (Coop) 129.-





Nem sok nasit eszek meg, de a földimogyorót imádom. Mondhatni egészségesebb nasi, mivel magvak, csak óvatosan kell bánni vele, mert zsírosodik a bőr tőle, mivel olajos.

Földimogyoró (Coop) 199.-





Megint megvettem a kedvenc törpös pudingunkat. Most csak fiú törpösbe volt.

Puding (Coop) 199.-





Új légfrissítőt kellett beszerezni és mi más lehetne, mint Levendula illatú. Jó nagy kiszerelésű és akciós áron volt.

Légfrissítő (100 ft-os) 290.-





Darabonként tudtam megvenni a kedvenc kávémat. 5 db-ot vettem belőle.

La Festa 3:1 (Coop) 45.-/db





Cicáknak az elmaradhatatlan száraz táp. Baromfisat vettem.

Cica táp (Coop) 289.-





Konzervet is vettem, amikor nincs maradék, akkor ezt adjuk nekik. 2 darab baromfisat vettem.

Macska konzerv (Coop) 139.-





Munkahelyen jól jön a hibajavító. Ez a változata a legegyszerűbb.

Hibajavító (100 ft-os) 279.-





Elfogyott a munkahelyen a dezodorom, ezért pótoltam. Fa Flower me up! virágos dezodorját választottam. Kellemes illata van.

Fa dezodor (100 ft-os) 350.-





Imádom a Nesquik csomagos változatát. Egy párat be szoktam szerezni itthonra, ha a boltba járok.

Nesquik kakaópor (100 ft-os) 40.-/db





Kés sosem elég a konyhába, ezért vettem egyet, hogy eggyel több legyen.

Kés (100 ft-os) 119.-





A toll a munkahelyen úgy fogy, mint a cukorka, ezért mindig venni kell egy párat, ha az üzletben járok.

Toll (100 ft-os) 99.-





Rászoktam a nedves wc papírra. Idegen helyeken inkább ezt használom, higiénikusabb.

Nedves wc papír (100 ft-os) 229.-





Így nyáron jobban mennek az ízesített vizek, mint bármi más. Egy citromosat és egy bodzásat vettem.

Ízesített víz (Coop) 129.-





Mint mindig, betankolok ilyenkor laktózmentes tejből. Most Mizot vettem.

Tej (Coop) 299.-





Barátomnak vettem a bolt előtt egy papucsot ide hozzánk, mert egy ideje papucs hiányba kínlódunk itt.






Mivel lett egy nyuszikám, ezért sürgősen be kellett neki szerezni egy játékot. A nyuszik is szeretnek játszani, főleg labdás dolgokkal.

Kisállat játék (100 ft-os) 649.-

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...