Látogatók

2017. október 14., szombat

Avon

Egy kevéske dolgot rendeltem az Avon-tól. Mondhatni különlegességeket és újdonságot.





Szeretem a szobacipőket és mamuszokat. Ilyenkor már a parketta elég hideg és a házba is könnyebb úgy járkálni, hogy nem kell papucsot fel-le venni. Fürdés után nagyon jó belebújni,puha, meleg. Igazán csajos és télies hatást keltenek a pom-ponok rajta. A lila szín meg különösen a kedvenc színem és megy a szobám színéhez is. 


Susannah házicipő 2499.-




Újdonságként megjelentek a sütis habfürdők. Én egy rágógumi illatút választottam. Egyszerűen istenien érződik rajta. A bőrünk is finom illatú lesz tőle. Segít ellazítani és felfrissít. Mindenkinek ajánlom, hogy próbálja ki. 

Habfürdő 599.-





Sokáig kitart nálam a korrektor, mivel szerencsére nincs nagyon mit javítani a bőrömön. Néha-néha 1-2 mitesszer vagy a szemem alatti karikákra. Most, ami van, Essence-es, fogyóban van, ezért rendeltem másikat. Color Trend márkájú, Fair árnyalat. Nem bontottam ki még, hogy kitartson, míg a jelenlegi el nem fogy, de ránézésre jó lesz a bőrömhöz. 

Korrektor 399.-





Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...