Látogatók

2017. március 21., kedd

Vásárlás

Tartottam egy havi bevásárlást. Itt volt az ideje, hogy a tisztálkodási eszközeim is lecseréljem. Sűrűn szoktam, mert nem szeretem, ha bekoszolódik, tele megy bacival. Pótoltam a fogyóban lévő dolgokat és ajándékkal is megleptem maga. Plusz szülinapi ajándékot is vennem kellett.





Megleptem magam egy Cosmopolitan újsággal, mert Essence termék volt benne. Ez a márka a kedvencem. Ráadásul csillámos szemhéjpúder és megőrülök a csillogásért. Kifogyóban van a smoky eyes palettámból ez a féle szín és ezt sűrűn használom. Úgyhogy nem hagyhattam ki. Nagyon jó a színe, nem az az erős, hanem visszafogott csillámos. Így munkában is tudom viselni.






Ez a kis kagylós csoki szülinapi-névnapi ajándék volt. Tudom, hogy ezt a csokit szereti a legjobban.

Frutti di Mare 299.-





A melós bakancsom nagyon kényelmetlen, kemény a talpa, ezért vennem kellett bele egy talp betétet. Hirtelen ezt találtam, ami gyerekeknek való sport betét. Meglepően kényelmes, puha, de hosszútávon ez sem segít. Miest lehet, lecserélem Scholl-ra.

Talpbetét 359.-





Most Mokate kávét iszom, nem jobb mint a La Festa, de ezt találtam.

Mokate kávé 350.-





Fogkefe cseréjének ideje volt, most pirosat választottam. 

Fogkefe 149.-





A cica sem maradhat ki, kaptak halas nedves tápot. 

Konzerv macska kaja 169.-







Pótoltam a pezsgő tablettám, amit minden nap iszok. Most multi vitamint választottam.

Pezsgő tabletta 299.-





Cicáknak is vettem ajándékot. Volt már ilyen csörgős labdájuk, nagyon szerettek vele játszani és most is elég sűrűn labdáznak vele.

Kisállat játék 249.-





A kozmetikai vattát is pótolni kellett. Elég sűrűn fogy, minimum napi 2db.

Vatta korong 249.-





A folyékony szappan ideje is itt volt. Én nem szeretem a kézenfogható szappanokat, rajta marad a kosz. Van egy nagyon jó szappanadagolóm és sokkal olcsóbban jövök ki ilyen nagy kiszerelésű folyékony szappanokkal. 

Folyékony szappan 299.-




Vettem szalvétát is. Ebbe csomagolom a kajámat, amit a munkába viszek.

Szalvéta 199.-





A fürdőszivacsot is sűrűn cserélem. Egy idő után bepiszkolódik, elhasználódik.

Fürdő szivacs 229.-



Ennyi lett volna a havi bevásárlásom. Remélem tetszett a bejegyzés. Puszi! 💕








Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...