Látogatók

2017. március 20., hétfő

DIY Szoba dekoráció

Szeretek dekorációkat csinálni ünnepekre, alkalmakra. Ősszel ősziesen, télen téliesen dekorálom ki a szobám.
Most, hogy vettük ezeket a oxigénes gyöngyöket, gondoltam kezdeni is kellene valamit velük. Először is üveg vázára gondoltam, de nem volt itthon, találtam egy csinos piás üveget. Voltak régebbről vázába való, műanyag díszeim, miután a golyókat belenyomkodtam az üvegbe, beleszúrkáltam a díszeket. Az üveg derekára egy masnit tettem, mintha az lenne a csaj öve. Szerintem nagyon jól sikerült, igazán csajos dekoráció, akár igazi virágokat is tehetünk bele, hisz ezek a golyók direkt oxigénnel, nedvességgel vannak ellátva, hogy a növényeket táplálják.

A golyókat pár órára vízbe tesszük, hogy megdagadjanak



Beleteszem a golyókat az üvegbe




Masnit raktam a derekára



Beletettem a díszeket







Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...