Látogatók

2017. április 2., vasárnap

Oriflame

Kisebb csomagot rendeltem az Oriflame-től, ebben egy szett volt.



Rendeltem egy kozmetikai fejpántot, mert eddig hajpántokat használtam sminkelésnél, krémezésnél. Úgy gondoltam, nem árt, ha van. Nagyon sokat "kozmetikázunk" itthon.

Kozmetikai fejpánt





Rendeltem sarok puhító krémet. A munkás bakancsba nagyon féltem a talpamat, ezért minden nap bekenem a sarkam ezzel a krémmel. Eddig jó.

Sarok puhító krém





A szett 3 db terméket tartalmaz:



1. Volt benne egy szempillaspirál, amilyet épp most használok, úgyhogy azért is mertem rendelni, mert tudom, hogy jó és szeretem is.
The One szempillaspirál





2. Használok szemöldök zselét, mert az én szálaim elég kuszák. Most Essence-es van, de elég kevés már, szóval örülök, hogy volt a szettben zselé.

The One szemöldök zselé





3. Végül egy kék szemceruza volt a szettben. Már ki is próbáltam, kihúztam vele felül a szemem. Elég jó tartós. A színe is tetszik.

Kék szemceruza



Ennyi lett volna ez a kis rövid Oriflame bejegyzés. Remélem tetszett! Puszi! ❤






Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...