Látogatók

2017. március 5., vasárnap

Spar vásárlás

Újabb Spar vásárlást gyűjtöttem nektek össze.





Nagyon ritkán lehet kapni a kedvenc 3:1-ben kávémat, így amikor nincs megpróbálom tesztelgetni a többit. Most ezt a Spar-os kávét próbáltam ki, akcióban volt, így gondolom, megér egy próbát. Meglepően egész jó. Nekem jobb, mint a Nescafe vagy Bravos.

Spar 3:1 kávé kb. 250.- akcióban





Most egy másik fajta zöldség mixet próbáltam ki, ez volt akciós. Jó reggeli és vacsora mellé.

Vitamin mix 199.- akcióban





Akciós volt a konzerv kukorica, úgyhogy chillis babhoz megvettük.






A chillis babhoz persze bab is kell, méghozzá chilli szószban. Mi nem szoktunk alapport használni, csak ezt tesszük bele.







Most a retek volt jó árban, így vettem, úgyis kezdődik lassan a szezonja. Nem árt mindenféle zöldséget fogyasztani.






Tortát sütöttem és ehhez kellett a torta zselé.






Természetesen a kedvenc magazinom sem maradhat el.

Joy magazin 595.-






Imádom a póréhagymát, most krém levest csináltam belőle.






A póréhagymakrém leveshez kellett a tejszín is.






A felvágottakból a csirke/pulykamell sonkákat szeretem a legjobban. Most akciós volt a Spar márkájú.

Spar csirkemell sonka 199.-






Akciós volt ez a nagyobb, szeletelő kés. Úgy gondoltuk ennyiért megéri és nem bántuk meg, mert tényleg nagyon jó minőségű.

Kés 500.-






Szeretem a sós nasikat. Jó árban volt ez a ropi, el is fogyott most hétvégén.

Prima ropi 49.-





Szeretem az ilyen pástétomokat. Nagy májkrém rajongó és ínyenc vagyok. Ez jó árban volt, azért vettük meg.

Libamáj pástétom 139.-



Ennyi lett volna a Spar vásárlásunk. Köszönöm, hogy elolvastátok ezt a bejegyzést. Puszi! 💕


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...