Látogatók

2017. március 3., péntek

Avon

Újabb kis csomagom jött az Avontól. Rendeltem szettet is, a többi meg olyan termék, ami pótlásként érkezett. Meglepetésként kaptam ajándékokat is, aminek nagyon örülök és tetszik is. Kösszönöm! 😚








Az első termékek szettben érkeztek, ami egy gránátalmás-vad bogyós gyümölcs termék család.




1. Ebből a szettből az első termék egy testápoló, amit ki is próbáltunk. Isteni illata van. 
  • Shea vajat, E vitamint és C vitamint tartalmaz
  • Könnyű állagú, krémes textúrájú
  • Hidratál, bársonyos bőrt varázsol





2.  A második termék a szettből egy tusfürdő. Imádni fogok ezzel fürdeni, nagyon jó illata van és jó krémes.
  • E és C vitamint tartalmaz
  • Gazdag állagú, krémes habot képez
  • Puhává varázsolja a bőrt



3. Az utolsó termék egy testradír. Fogyóban van a testradírom, úgyhogy jó, hogy volt a szettben. Szintén isteni joghurtos illata van.
  • Gyümölcsmagot, E és C vitamint tartalmaz
  • Puhává és ragyogóvá teszi a bőrt
  • Könnyedén lemosható





Rendeltem egy narancsbőr elleni krémet. Elég sűrűn kenem magam, főleg torna előtt. Nagyon sokat segítettek ezek a krémek, teljesen formába tudom hozni magam nyárra. Ez most 5 D-s, ami annyit jelent, hogy 5 dimenzióban hat.
  • Csökkenti a narancsbőrt, fokozza a zsírégetést, formál és feszesít, megakadályozza az új narancsbőr keletkezését, hidratál
  • Stimulálja a zsírsavakat
  • Segít növelni a hialuronsav termelődését és stimulálja a kollagént és az elasztint.






Az utolsó termék egy hajvég ápoló. Eddig Kallos-t használtam, de ezelőtt az Avonosat nagyon szerettem, szóval rendeltem megint. Hamar kiszárad a hajam vége és szálkás lesz, ezért használom.
  • Minden hajtípusra használható
  • Táplálja, fényessé és selymessé teszi a hajat
  • Kisimítja a töredezett hajvégeket
  • Erősíti, egészségesebbé és ellenállóbbá teszi a hajat







Az első ajándék, amit kaptam, az egy Avon sminkkalauz. Benne van az összes Avonos smink és tervbe vettem, hogy mindenből rendelek egyet és sorozatot indítok belőlük, külön kategóriákba veszem és bemutatom őket.











A másik ajándék egy tesztcsík volt. Ez nagyon hasznos számomra, mert érzésre tudom milyen, de jó ezt tesztelni is. A teszt alapján inkább a normál bőr típus felé húzok, mint a vegyes. Valószínű eddig rosszul kezeltem a bőröm, de mostantól oda figyelek mit teszek az arcomra.






Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzésem, 1 hónap múlva várlak titeket egy újabb Avon poszttal. Puszi! 💗








Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...