Látogatók

2017. március 17., péntek

Csontleves

Egy egyszerű levessel készültem nektek. Szinte minden vasárnap elkészítjük. Megmutatom én hogy csinálom.




  1.  A hagymát fokhagymát egészbe teszem a levesbe. A répát, gyökeret kockára vágom, a krumplit kettőbe.
  2.  Répát és gyökeret zsíron elkezdem pirítani. Sózom, borsozom.
  3.  A húst bepácoltam kicsit magyaros fűszerrel. Én imádok fűszerezgetni és az ízeket, szóval nálam semmi sem marad szárazon.
  4.  A húst beleteszem a tálba a zöldségekhez.
  5.  Felöntöm lével, beleteszem a többi zöldséget, vegetázom.
  6.  Amikor felforrt, beleteszem a zöldség zöldjét.
  7.  Mikor a hús megfőtt, teszek bele tésztát, leves kockát és tovább főzöm.
  8.  Ha a tészta is megfőtt, kész is a levesünk. A húst kiszedem külön tányérra, várok, hogy hűljön és lehet is enni.



  1.  
    Zöldségek
  2.  
    Pirítás
  3.  
    Fűszerezés
  4.  
    Hús hozzáadása
  5.  
    Víz hozzáadása
  6.  
    Zöldségzöldje hozzáadása
  7.  
    Tészta + leves kocka
  8.  
    Kész a leves



Jó étvágyat!



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...