Látogatók

2017. március 12., vasárnap

Póréhagymakrém leves

Imádom a póréhagymát, főleg a levest belőle. Gyorsan elkészíthető, finom, mondhatni nem hétköznapi, több mindennel lehet enni. Lehet többféle zöldséggel készíteni, de én csak krumplival szoktam, úgy vált be. Sajtos pirítóst készítettem mellé.




  1.  Felkarikázzuk a póréhagymánkat.
  2.  A krumplit kockára vágjuk.
  3.  A krumplit és a hagymát kis zsíron elkezdjük pirítani.
  4.  Felöntjük vízzel és fűszerezzük sóval, borssal, vegetával.
  5.  Amikor megfőtt a krumpli, tejszínt elkeverünk egy kis liszttel és hozzáadjuk a leveshez. Felforraljuk.
  6.  Felforralás után összeturmixoljuk az egészet és visszatesszük a tűzre, hogy összerottyanjon egy kicsit. Amikor ez megvolt, kész is a levesünk. Kenyérszeletekre sajtot reszelünk és berakjuk a sütőbe, hogy ráolvadjon a sajt, a kenyerünk meg ropogós legyen.





  1.  
    Póréhagyma
  2.  
    Krumpli
  3.  
    Pirítás
  4.  
    Főzés
  5.  
    Tejszín
  6.  
    Összefőzés



Jó étvágyat!






Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...