Látogatók

2018. november 30., péntek

Babás

Újabb babás cuccokkal jelentkezem. Benéztünk egy angol turiba és megláttam a babaruhákat. Természetesen nem bírtam ki, hogy ne vegyek a pici babucinknak, hisz lassan itt az ideje beszerezni dolgokat. 200 ft volt a ruhák darabja és minden 5. után egy ajándék járt. Úgyhogy megvolt a legelső babaruhás vásárlásunk.



Tipegő:

Egy egyszerű, fehér tipegő, kis felirattal.




Fehér tipegő, betűkkel díszítve. Az érdekessége, hogy a kezénél rá lehet hajtani kis kesztyű szerűséget, hogy a baba esetleg ne karmolja magát.




Bohókás, csíkos tipegő.




Cuki kis állatos tipegő.




Furcsa, kissé bolyhos anyagú, fehér tipegő.




Kisegeres és macis, fehér tipegő.




Body:

Biztos vagyok benne, hogy bodykból nem lesz hiánya. Máris van egy csomó, mi is beszereztünk neki.



Igaz, hogy kis virágos, de itthonra, aláöltözősnek jó lesz.




Póló és pulóver:

Tavasszal érkezik, úgyhogy még szüksége lesz hosszú ujjú pólókra és pulóverekre.



Anyukáknak kedvező póló kis tengeri hangulattal.




Úgy tűnik az elefánt sok helyen szerepelt eddig a babás dolgokon.




Édes kis elegánsabb kötött pulcsi.




Tavaszra egy kis kabát féleség. Az érdekessége, hogy kifordítható, mindkét oldalát lehet használni.




Aranyos kis játékos, patentos felső.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...