Látogatók

2018. december 1., szombat

Rossmann vásárlás

A városban voltunk és kis szabadidő közepette benéztünk a Rossmannba. Egész kis mini vásárlásunk volt, de ez is feldobott valamennyire.



Megtaláltam a jövő évi naptáramat, úgyhogy nem kell tovább keresgélnem. Páromtól megkaptam Viszkok Fruzsi Bullet Journal tervezőjét. Nagyon örülök neki, nagy Fruzsi rajongó vagyok, már több dolgom is van tőle. Természetesen egy külön bejegyzést is fogok készíteni a naptárról.




Közeledik a karácsony és igyekszem minél ünnepiesebbé tenni a házunkat az itt töltött első karácsony alkalmával. Ezért elkezdjük begyűjtögetni a díszeket és dekorációkat. 2 db matricát találtam, ami kb 300 ft volt és ilyen ablakra tehető üvegfesték jellegű.



Az első egy hóember ajándékokkal és csengővel.




A másik egy Mikulás, remélem hozzánk is betér majd.




Páromnak nem tart sokáig egy tusfürdő, amúgy nem tudom hogy csinálják a férfiak, nekem vagy 1 hónap, ha nem több, mire elhasználom, de nem is ez a lényeg. Rexona Ment vettünk neki, ami persze 2 az 1-ben, így már érthető, hogy hajmosásra is külön nyomni kell még ki a dobozból egy adagot, szóval gyorsabban ürül. Nem igazán szereti a mentolos tusfürdőket, neki túl hűsítő, de ez bevált állítása szerint, nem olyan nagyon mentolos.




Rászoktunk az Ambi Purra, mert ez egy nagyon kiváló illatosító a fürdőszobába. Multkor vettem, mert úgy gondoltam hagyjuk a gagyi illatosítókat, veszek egy jobb minőségűt. Azóta a Párom is ezt hajlandó csak használni, Ő most egy almás-fahéjas illatosításút választott, ami ráadásul ünnepi is. Tényleg annyira intenzív az illata, hogy elnyomja a rossz szagokat. Csak ajánlani tudom.




Szeretem ezt a szájvizet, mert rendszeres használatától fehérebbek a fogaim. Jó mentolos, intenzív és hatékony. Napi többször is öblögetek, főleg evés után.




A másik termék a Bullet Journal után, amiért érdemes volt bemenni a Rossmann-ba, ez a tusfürdő, ami ráadásul megintcsak Viszkok Fruzsi nevéhez kötődik. Már azért sem hagytam ott. Bio termékek kedvelőinek kedvez leginkább, én nem vagyok mániás, úgyhogy nekem majdcsak mindegy. Homoktövist és argán olajat tartalmaz. Olyan tipikus tusfürdő illata van, olyan natúr.




Az üzletbe nem igazán járok, inkább webshopon keresztül rendelek, így nem vagyok tisztába a kártyákkal és az ilyen akciókkal. Kaptam egy Rossmann+-os kártyát, amit aktiválnom kellett interneten. Egyenlőre, hogy mire használható, még nem igazán néztem utána, de valamire csak jó. Mostmár ilyenem is van.



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...