Látogatók

2018. november 2., péntek

Oriflame rendelés

Újabb csomaggal jövök nektek.



Páromnak rendeltünk egy limitált kiadású 3 az 1-ben tusfürdőt. A férfiak nem szeretnek vacilálni, hogy külön sampon, tusfürdő stb...ezért is jók ezek az összetett kencék számukra. Sampon, tusfürdő és arctisztító egyben. Tipikus jó férfi illata van.

999.-



Újabb tankolás körömlakkból. Most egy szürke csillámos lakkot rendeltem.

699.-



Minden reggel ébredéskor megmosdom. Ehhez szeretek különféle arctisztítókat használni. Mostanában az Optimals szérumait használom, egyik típust már többször is használtam, most pedig a hidratáló szérumját rendeltem meg. Minden bőrtípusra ajánlott. Nekem jól bevált, azonnal érzem, hogy tisztább, frissebb a bőröm, jól összehúzza a pórusokat. Hűsít, azonnal felébredek és sima érzést kelt az arcbőrömön. C és E vitamint tartalmaz.

1499.-




Úgy érzem mostmár tele vagyok szappanokkal, amit egy ideig nem kell rendelnem. Az utolsó szappan, amit vettem ez a fűszeres citrusos szappan. Mandarin, narancsvirág és fahéj illata van. Így karácsony és tél táján nagyon jó használni.

349.-



Utolsó termékként egy újabb színezett ajakápolót próbáltam ki a Colourbox-tól. Ez is málna illatú, mint a többi. Aloe verát és E vitamint tartalmaz. Puhává teszi az ajkakat. Most a Fuchsia Pop árnyalatban vettem meg.

699.-


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...