Látogatók

2018. november 28., szerda

Oriflame rendelés

Újabb Oriflame csomag ideje jött el. Egy nagy szettet rendeltem 4000 ft.-ért, amiben 10 db termék található.



Az első egy Feet Up lábradír. 
Minden héten 1x le szoktam radírozni a talpam.
Olíva olajat és gingko kivonatot tartalmaz. Szépen megtisztítja és frissíti a talpakat.




Havi egyszer felteszek egy egyszer használatos maszkot. Ezért jó, ha több is van itthon belőle. Ebben a szettben van egy uborkás arcmaszk. Gél állagú és kombinált arcbőrre ajánlott. Az uborkás termékek mindig olyan jók szoktak lenni. Felfrissíti és hűsíti az arcot. C-vitamint tartalmaz. Téli időszak alatt ez a bőrnek is hasznos. Remekül hidratál.




Tusfürdőkből is többet tartok itthon, ha újat bontok legyen a jelenlegi hangulatomnak megfelelő. Itt egy tusoló zselé volt a csomagban, kókuszvízzel és dinnyével gazdagítva. Az illata nagyon különleges és jó, az állaga krémes. Puhává és simává teszi a bőrt.




A téli időszakban gondoltak a kezek hidratálására. Avokádóolajas kézkrém van a csomagban, ami hidratál. Puhítja a száraz kézbőrt.




A tusfürdőhöz járt egy szappan is, ami szintén kókuszvizes és dinnyés. Szépen tisztítja a bőrt.




Azt hiszem már kétszer használtam ezt a teafa olajas cseppet és elég jól bevált. Leginkább zsíros bőrre használható, mert kezeli a pattanásokat és csökkenti a faggyú termelődést. Miest meglátom jön ki egy patti, teszem is rá. Nem szárítja ki a bőrt.





Ahogy az arctonikját régóta használom, úgy az arctisztító gélt is fürdésnél. Teafa olajat tartalmaz. Jól tisztít. Mindenféle felesleges dolgot eltávolít az arcról. Pattanásokara nagyon jó. Ezért is zsíros bőrre ajánlott.




Sok arckrémem van már, szerintem ebből is van már egy. Nem igazán szeretem őket, mert zsírosnak érzem a bőröm tőlük. Max az arccsont környékére szoktam tenni, az inkább a szárazabb rész. Hidratál, puhává teszi a bőrt. Aloe vera kivonatot tartalmaz.




Szeretem ezeket az univerzális balzsamokat, van vagy 3 féle már belőle. Leginkább az ajkaimra szoktam használni, mikor nagyon ki van száradva. Bármilyen területre lehet használni, ami nagyon ki van száradva. Könyökömre is szoktam kenni. Puhább és simább lesz tőle a bőr. Véd és táplál. Nagyon jó áfonya illata van, kedvenc illatom. 





Nem szeretek samponokkal kísérletezni, mert viszket a fejem mindtől és nehéz eltalálni melyik a jó. Zsíros típusú hajam van és most pont olyan volt a szettben, ami erre a hajtípusra ajánlott. Csalán és citrom kivonatot tartalmaz. Szilikon mentes. Kíváncsi leszek miként válik be nálam.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...