Látogatók

2018. november 24., szombat

Háztartási vásárlás

Jó, ha mindig van itthon neilon zacskó, mert sokmindenhez kellhet. Ezt a Coop-ban szereztem be, 40 db-os.




Minden háztartásba szükség van rá, bár mi nem sűrűn használjuk.




Coop-ban vettem ezt a fürdőszivacsot. Egész jó a használata.




A felbontott tésztákat, fűszereket és ehhez hasonlóakat mindig gumival zárom vissza. Ezért nálunk nagyon sok elfogy.




Kompótba szoktam egész fahéjat tenni.




A kedvenc fűszersóm, amit magyarosabb kajáknál a húst pácolom be. Gulyás leveshez nagyon kiváló.




Szintén kompótba teszem az egész szegfűszeget.




Tartok a fagyasztóban meggyet, ha piskótát vagy meggyszószt szeretnék csinálni.




Ebből szoktam gyümölcslevest készíteni és teszek mellé idén gyümölcsöt is. Meg vagyok vele elégedve.




Sokmindenhez használok főzőtejszínt, főleg krémlevesekhez, mert azt sűrűn készítek.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...