Látogatók

2018. november 22., csütörtök

Kalapod rendelés

Amíg tartott az őszi jó idő, kinéztem magamnak egy fehér sport cipőt a Kalapodon, gondoltam belefér még ebbe a tízen fokba, hogy használhassam. Ez a stílus mostanában elég divatos, a vastag talpak újra bejöttek a köztudatba. Kismamaként fontos is, hogy valami kényelmes, puhán járjak. Be is vált, a gumis talpaknak köszönhetően nagyon jó a séta benne. Bár már jönnek a mínuszok, de tavaszig megvár engem a szekrényben. Csillámos, rózsaszín csillag díszíti az oldalát és a hátulját. Jó bő fazonú, nem szorít rá a lábadra, így akár hidegebb időben, vastag zoknival is elhordható. A kiszállítással megint csak elégedett voltam.










Kalapod.hu webshop : https://www.kalapod.hu/

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...