Látogatók

2018. november 23., péntek

TokPláza rendelés

TokPlázáról rendeltem egy pár tokot, méghozzá 4 db-ot.
A kiszállítás nagyon gyors, egyik nap megrendeltem, másnap már meg is jött.
Nekem Samsung Galaxy S4 telefonom van, ami nem mai készülék már, de jól működik. Annyi a problémám, hogy nemigazán lehet már rá kapni tokokat és ezen az oldalon sem túl nagy a választék.








Az első egy műanyag tok, lilás és kissé áttetsző.




A második egy egyszerű, fehér szilikon tok.




A harmadik egy azték mintára hasonló díszítésű műanyag tok. Ez tetszik a legjobban.




Az utolsó egy karneválos díszítésű szilikon tok.




3 db-al teljesen meg vagyok elégedve, a fehérrel az a problémám, de ezt gondolni lehet, hogy nagyon koszolódik. Nehéz is tisztán tartani.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...