Látogatók

2018. november 20., kedd

Baba bőrönd

Kismamaként természetesen minden érdekel, ami baba cucc. Barátnőmtől hallottam erről az ingyenesen kiváltható baba csomagról. Csak regisztrálni kellett a Nativitas oldalán, e-mailben elküldték a kupont, amit ki kellett nyomtatni és az adott közeli baba boltban kiváltani.Szerintem hasznos, főleg egy első babás anyukának, mint én. Mindennek örülök.





Van benne jó pár szórólap, ami hasznos termékeket ajánl, mint a tejszaporító tea vagy bio oil terhességi csíkokra. A bio oil-ről jókat hallottam, sokan azt állítják bevált termék. Én is kipróbálom majd a csíkjaimra.




Van egy jó pár termék minta is. A bio oil-től, amit mindenképpen tesztelni fogok. Ezen kívül tea, krém, zsebkendő és még férfiaknak is tettek bele egy Nivea krémet, amit 3 féle területre is használhatnak. Nehogy a kispapák is kimaradjanak a babavárás örömeiből.









Egy emlékkártya is található a csomagban, amire feljegyezhetjük kisbabánk első fogának kibújási időpontját. Szép kis emlék lehet majd számára is.




Egy nagy szórólapon 2 db tea termékminta is volt. A Herbáriától egy gyógynövényes és egy alma-körte ízű.




Van egy katalógus benne, HelloBaby! néven, hasznos cikkek vannak benne rólunk és gyerekeinkről.




Nagy méretű Hipp boríték is található a bőröndbe, amiben további hasznos termékek vannak.




Az egyik hasznos termék egy előke, amit biztosan használni fogok.




Ebben is volt egy csomó szórólap.




Autóba elefántos "Baba a fedélzeten" matrica is van benne. Mi hasznát vesszük majd.




Az utolsó termék egy műanyag kiskanál, amit majd utazáshoz fogok magammal vinni, amikor már eszeget a babám.




Itt tudtok regisztrálni a baba bőröndre : http://www.babadirect.hu/pocak/

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...