Látogatók

2018. február 17., szombat

Stile Interio rendelés



Valentin nap alkalmából a Stile Interio oldalról rendeltem ajándékokat és magamat is megleptem.
Nagyon jó kis dolgok találhatóak meg az oldalon, mind konyhai, fürdőszobai és egyéb kategóriában. Sok alkalomra rendeltem már innen ajándékot.

Karton dobozba érkezve jöttek a megrendelt ajándékok.


Természetesen jól ki volt tömve, hogy ne sérüljenek a termékek.



Rendeltem magamnak unikornisos kulcstartókat, egyet az itthoni és egyet a munkahelyi kulcsokra.

Az első, amit a munkahelyi kulcsokra rendeltem, egy fekvő vagy ülő unikornis. Ilyen porcelán típusú anyagból készült, szóval kicsit van súlya és törékeny.


A másik egy pom-ponos kulcstartó és egy unikornis medál található rajta. Ezt az itthoni kulcsaimra tettem.


A további ajándékokat Valentin-napra rendeltem a Páromnak.

Az első egy üveg palack, amibe utólag kiderült verseket, üzenetet, emlékeket lehet írni a párunknak.


A következő egy olyan képtartó, ami áttetsző plastic anyagból van és szivecskék úszkálnak benne. Nekem nagyon tetszik ez a dizájn, tudtam, hogy remek ajándék lesz. Nyomtattam is bele képeket.





Az utolsó ajándékom egy fehér csokoládé eper és fekete áfonya darabokkal. Ez a fajta csoki tökéletes Valentin-napra vagy más szerelmes alkalomra.


Az utolsó termék egy dekorációs elem. Méghozzá egy mécses tartó, amibe szívecske van belevágva. A Valentin-napi vacsora asztalon nagyon jól mutatott.



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...