Látogatók

2018. február 16., péntek

DM vásárlás

A városba járva természetesen benéztem a DM üzletbe. Újdonságot is beszereztem magamnak, amit ki szerettem volna már próbálni.

Mindig tartok egy nagy csomag 10-es zsebkendőt itthon, nem szeretem egyesével venni. Csak kiveszek egyet, bedobom a táskába és vihetem is magammal.A Zewa-tól találtam egy trópusi kiadást. A 10-es zsepik csomagolása is különféle trópusi mintás és nagyon jó illatuk van. A puhaságukról nem is beszélve.


Újabb fátyol maszkot vettem, mert tetszett, amit először kipróbáltam. Mivel a mangó a kedvenc gyümölcsöm, a maszkot is így választottam. Hidratál, üdévé és ragyogóvá teszi az arcbőrt. Mandulaolaj tartalma puhaságot varázsol. 


Az öcsém vett magának Signal Glossy Chic fogkrémet kékben, így nekem választott rózsaszínbe. Kíváncsi leszek másabb-e, mint a többi Signal fogkrém.



Egy termék, amit egy ideje szerettem volna magamnak. Ez pedig a beauty blender. Nagyon jó, meg vagyok elégedve vele. Innentől kezdve el is felejtettem a smink szivacsokat, csakis ezzel oszlatom el az alapozót. Csúcsos tetejének köszönhetően szépen a szemem alatt is el tudom oszlatni az alapozót. 


Mindig hordok magamnál kézfertőtlenítőt. Fontos a higiénia, főleg tömegközlekedésen vagy akárhol. Nagyon jó, hogy kitalálták rá ezeket a tartókat/tokokat. Rá lehet akasztani a táskára és bármikor használhatjuk könnyen, anélkül, hogy percekig keresgélnénk. A nagy unikornisos mániára tekintettel unikornisosat szereztem be. Szerintem cuki, igazán csajos.


Számomra újdonságot találtam. Nagyon szeretem a fürdéshez való termékeket, ezért mindent kipróbálok. Találtam egy fürdő rudat. Érdekesnek találtam, de gondoltam megveszem és kipróbálom majd. Még nem használtam, de mindenképpen beszámolok majd róla. 2-3 fürdéshez elég. Citromfű illatú. A citromfű pedig nyugtató hatással van ránk. Úgy, mint a levendula. Pezsegve oldódik fel. Minden bőrtípusra alkalmazható.


Egy pici C vitamin hiányom van, ezért vettem pezsgőtablettát. Nem tudom mennyire hatásosak, de ebéd mellé meginni jól esik.


Anyukám panaszkodott, hogy nagyon száraz a haja, így gondoltam veszek neki egy egyszeri Vitaminos hajpakolást, méghozzá kivisbe.


Nagyon szeretem ezt a ragtapaszt, csak felcsavarom az ujjamra és eltépem. Sokkal masszívabb, mint a sima barna.



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...