Látogatók

2018. február 4., vasárnap

Avon



Egy újabb Avon rendelést szeretnék megmutatni nektek. Most nem csak tanácsadótól, hanem ismerőstől is szereztem be termékeket.

Már múltkor megtetszett ez az óra, az én szobámban nincs, se falon, se szekrényen, így jól jött egy. Ez egy több funkciós óra. Remény szalagja logó található rajta. Szóval ha megvásárolod, támogatod a mellrák elleni küzdelmet és kutatást. 2 oldali hangszórója van és egy jack dugó a hátulján, hogy a telefont rá lehessen csatlakoztatni és szól rajta a zene. Mint egy mini hangszóró. Elég jól szól egyébként. Mobiltartó is egyben, én fektetve tudom rátenni a telefonomat a kijelző feletti kis állványra. Az áttetsző rész egy rajztábla is, van hozzá egy toll, aminek a végén radírozó anyag is található. Fellehet írni üzeneteket, párodnak, magadnak, napi teendőt, stb... Világítani is tud, méghozzá váltogatja a színeit. Ébresztőt is be lehet állítani rajta. Ezen túl hőmérsékletet és dátumot is kimutat. Ami kár, hogy a hőmérséklet nem celsius fokban van megadva. Az óra elemmel működik.


Remény szalagja óra 4000.-



Rendeltem egy kis habfürdőt, ami macis formájú és a Rose Bouquet nevet viseli. Gyerekek fürdetéséhez is egy vidám termék. Cuki a csomagolása és kellemes az illata. Rózsa adja leginkább az illatát.

Habfürdő 499.-

Még egy macis habfürdőt választottam. Ennek csokis-narancs illata van. Mindkettő nagyon érződik. Igazán kívánatos illat párosítás.

Habfürdő 499.-

Egy ismerősömtől vettem ezt a sötétkék szemkontúr ceruzát. Visszatekerős típusú. Én néha kihúzom a szemem, így jól jön egy kék színű kontúr ceruza is. Hangsúlyos tekintetet varázsol.Hihetetlen tartós. Alig bírtam lemosni a szememről. Törlőkendővel és szemsmink lemosóval is többször próbáltam, mire teljesen eltűnt. Szóval a tartósságával semmi gond.

Szemkontúr ceruza 800.-




Ajándékba kaptam ezt a szempillaspirált. Hatalmas keféje van, biztos nagy szempillákat varázsol. Ilyen típusúm még nem volt. A csomagolása szép arany csillagos.








Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...