Látogatók

2018. február 3., szombat

Pizsi rendelés

Egy ismerősöm ajánlotta a pizsi.hu oldalt, ahonnan ő is rendelt pizsamát. Nagyon régóta keresek megfelelő webshop-ot, ahol nem túl drága, de csinos, szép pizsamákat lehet venni. Nagy a választék, fazonba, mintában és méretben is. Egyszerű, de divatos darabok vannak fent. Minden évszaknak megfelelően találunk pizsamákat.
Mivel tél van én hosszú fazonút választottam. Az évszaknak megfelelően szerettem volna hozzá illő mintásat vásárolni, így egy hóemberesre esett a választásom. A felső része sima kék színű és egy hóember van rajta. Az alsó része már színesebb, kockákból állnak és a kockában különféle téli minták találhatóak és a hóember. Megkötős a dereka. A nadrág alja szűkített, így nem húzódik fel alvás közben. Nekem M-es a ruha méretem, így ezt a méretet választottam, kicsit bő lett rám, de lehet nem is baj, nem biztos, hogy az S-es nem szűk valahol nekem. Nem is baj, ha egy pizsama nem folytja meg az embert. A póló elég hosszú ahhoz, hogy ne legyen kint a derekam éjszaka. Nem szeretem, ha össze-vissza felhúzódik alvás közben, ki van mindenem. Az anyaga nagyon jó, könnyű, eléggé légáteresztő, nem sülök és nem izzadok bele éjszaka. Kicsit selymesebb a tapintása.
A szállítás nagyon gyors volt. Egyik nap délelőtt megrendeltem, másnap délután már hozta a futár. Szóval nagyon elégedett vagyok. Megbízható oldal, csak ajánlani tudom.






Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...