Látogatók

2018. február 19., hétfő

Kalapod rendelés

Nagyon szeretek a Kalapod.hu oldalról rendelni. Beváltak a cipők, mind méretben, kényelemben és minőségben sincs gond velük. Elég jól bírják a strapát.
Még az ősszel rendeltem egy őszi, magassarkú cipőt. Kicsit brutálnak tűnt a fazonja, de mégis nagyon tetszik. Magasított a talpa és magas sarka van, viszont vastag, így kényelmes és stabil benne a lépkedés. Látszat ellenére nagyon könnyű maga a cipő. Az oldalán díszcsat van, egyébként cipzáros. A talpa ilyen bordázott kialakítású, ami ősszel nagy divat volt, remélem tavaszra is megmaradt, mert én alig várom újra viselhessem. Télire hideg cipellő azért.
Mindig nagyon meg vagyok elégedve a rendeléseimmel, gyorsak és sosem csalódtam a termékekben.






Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...