Látogatók

2018. február 2., péntek

Oriflame

Eljött a következő Oriflame rendelés ideje. 5 db terméket rendeltem.

Rendeltem egy rendes, kimondottan korrektor ecsetet. Eddig a szivaccsal próbáltam elegyengetni, de meguntam és elhatároztam, hogy mostmár kell egy normális korrektor ecset. Jó a minősége, jó a szőre, jó vele dolgozni.

Korrektor ecset 799.-


Felirat hozzáadása

Tudom, hogy elég sok már a parfümöm meg az ehhez hasonlóak, de megtetszett ez a kis szivecskés. Főleg azért, mert édes az illata, ami az én illatom. Úgymond ez egy Valentin-napi ajándék magamnak. Az ára is nagyon jó volt, szóval nem drága termékkel ajándékoztam meg magam. Műanyag a csomagolása. 75 ml.

Parfüm 1299.-



Rendeltem a Barátomnak egy praliné szettet, ami egy szappanból és egy kézkrémből áll. Úgy gondoltam ez elég fiús is ahhoz, hogy használja. 

Praline szett 399.-


Mind a kettőnek szép kis csomagolása van és mogyorós illata.
A szappannak praliné formája van, tejcsoki és mogyoró illata van. Tökéletes ajándék tiszta szívből.


A kézkrémnek is csokis illata van. Táplálja és puhává teszi a kezet. 



Rendeltem egy levendulás termékcsaládon belül 2 db terméket. Egy testápolót és egy tusolózselét.


A testápolónak nagyon intenzív levendulás illata van, csodálatos. Hidratál a levendula olajjal. Puhává és illatossá teszi a bőrt. Az illata nyugtató hatású.

Testápoló 1299.-

A tusolózselét még nem próbáltam, de alig várom, hogy vele fürödjek. Frissít és tisztít, szintén a levendula olajjal. Nyugtatja a testet és a lelket. Nagyon jó illata van!

tusolózselé 999.-


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...