Látogatók

2018. január 24., szerda

DIY tusfürdő

Én is egy videóban láttam hogyan lehet elkészíteni házilag ezt a tusfürdő zselét. Meg is csináltam a Szerelmemnek névnapjára. Tökéletes ajándék olyan férfinak, aki szeret törődni magával. Nekünk fürdés közbeni kényeztetésnek ott vannak a fürdőbombák, a pasiknak mostmár itt van a tusfürdő zselé. Barátom elmondása szerint ugyanúgy beledobja a fürdővízbe, mint a bombát és feloldódik. Sokkal intenzívebb illata van, mint a sima tusfürdőnek. Ha a szeretteitek szeretik a kézzel készített termékeket, akkor tökéletes ajándék bármilyen alkalomra. Ha nőnek szeretnétek, akkor női tusfürdőből is elkészíthető. Extraként lehet beletenni szárított növényeket, fürdősót, gyógynövényt, hogy amikor feloldódik,díszesebb legyen a fürdővíz. Következőként én is így fogom elkészíteni.

Amire szükségetek van :
1 dl víz
1 csomag étkezési zselatin
Tusfürdő
Szilikon forma

Elkészítése:

Az 1 dl vizet felforralom tűzhelyen.



Beleteszem a zselatint a felforrt vízbe és elkeverem.



Elkezdem hozzá adagolni a tusfürdőt, amíg el nem kezd sűrűsödni. Amikor összeáll, szilikon formába öntögetem, én muffin sütőformát választottam. Hagyom állni, amíg ki nem hűl.



Amikor kihűlt, beteszem a hűtőbe, hogy megdermedjen. Dermedés után egyenként ki lehet könnyen szedegetni a tusfürdő zseléket és kész is használatra.


Remélem kipróbáljátok, nagyon egyszerűen elkészíthető!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...