Látogatók

2018. január 6., szombat

Havi vásárlás

Összegyűjtöttem pár terméket decemberbe, amiket vásároltam. Többsége a 100 Ft-os és a Coop üzeletekből valóak.

Imádom a bogyós gyümölcsöket és kipróbáltam a Cappy feketeribizlinektár gyümölcsitalát. Nekem nagyon ízlett.


A szemcsés Signal után maradtam inkább a Deep Fresh-nél.


Kipróbáltuk a Schogetten Candy Apple Limitált kiadású csokiját. Szerintem finom. 


A Joy-t nem lehetett kihagyni, mivel minden évben az ő zsebnaptárukat használom.


Teszteltük a Chio Spicy Chicken chipsét. Nekem annyira nem jött be.


Végigkóstolom a Haribo összes gumicukorját. Most dínósat vettem.


Sok teát megiszom, úgyhogy mindig venni kell. Egy variációt választottam, amibe citrom, narancs, barack és fekete ribizli ízek vannak és a tél kedvéért egy fahéjas, vaníliás-szilva ízűt, ami nekem nagyon tetszik. Így télire, hideg időbe nagyon kellemes.


Vettem egy szövetfrissítőt, nagytakarításnál vagy időnként jó átfújni vele a függönyöket, ágyat és egyéb ilyet.


Kifogyott a folyékony szappan és vettem másikat. Mindig nagy kiszerelésűt szoktam venni, praktikusabb, olcsóbb, mint egy kicsi.


Papírzsebkendőt is pótolni kellett.


A kedvenc kávémat is betankoltam.


Kipróbáltam egy új gumicukrot, ami édes-savanyú. Nekem tetszett. Ahogy bekapom, savanyú, azután elillan és édes lesz.


A szemeteszsákot is pótolni kellett a szobában lévő kisebb féle kukába.


A fültisztítót is pótolni kellett.


Megszerettük a pizzás Bake Rolls-t.


Listerine szájvizet vettem, nemnagyon volt másik. Igaz, hogy elég erős, de hatásos, mert fehérebbek lettek a fogaim.


Hintőport is pótolni kellett. Legtöbbször a lábujjaimra használom.


Karácsonyra természetesen be kellett gyűjteni a csomagoló papírokat. Vettem lányosat, fiúsat is meg olyat, amibe mindenkiét lehet csomagolni.


Megint egy tea. Ezt az epreset már nem először veszem, nagyon jó epres íze van ahhoz képest, hogy olcsó.


Néha meglepem magunkat Kinder tojással. Jó időnként újra gyereknek lenni és kíváncsian kibontani a tojásokat, hogy mi van benne. Most az extra nagyot vettem.



Vettem magvakat a Luca pogácsára, imádom a magvas dolgokat, de a maradékot csak úgy elcsemegéztem.


A 100-asba újra megtaláltam a kedvenc Dr Oetkeres tejberizsem. Régebben nagyon sokszor ettem ilyet, könnyű elkészíteni, gyors és finom. Vaníliás ízben vettem. 2 adag is kijön belőle.


Élesztőnek mindig kell legyen itthon, főleg karácsonyi időszakba.


Kellett még egy kis gyújtó a házba. Mivel szeretem a horgony motívumot, ilyet választottam.


Papírtörlő is mindig kell a házhoz. Konyhába és egyéb helyeken takarításra megfelelő.


Vettem megint tea mécseseket. Most nagymama konyhája illatba. Tipikus fahéjas illatú. Olyan, mint a gyümölcskenyerem illata.


A karácsony miatt ünnepi szalvétákat vettem. Az egyik egy motívumokból kirakott karácsony fás , a másik hópelyhes-gömbös.  Szerintem nagyon szépek. Még mindig van belőlük.


A gyümölcskenyérhez lett véve ezek az aszalt gyümölcsök. Az egyik csak aszalt sárgabarack, a másik egy mix. A mixben van banán, papaja, ananász, mazsola és egyéb gyümölcs.


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...