Látogatók

2018. január 23., kedd

Ruhás haul

Összegyűlt megint pár ruha , amiket szeretnék megmutatni nektek ebben a bejegyzésben.
Elég vegyes, vannak benne nyári cuccok is, de többségében a télhez kapcsolódik.

Az első darab egy jó kis téli pulcsi. Magas, vastag nyakú. Jó meleg pulcsi. Tetszik az anyaga, hogy ilyen csillogó.


Hasonló stílusú a következő pulóver, de ez csak egy egyszerű csíkos. Extraként ilyen bojtok lógnak ki a nyakától. 


Egy újabb blézer esett be a ruhatáramba. Ez egy gombos változat, könnyű anyaga van. Sötétzöldes színe van és galléros. Ami feldobja, hogy kocka mintás az ujja. 


Nem találtam a téli sapkám, ami tavaly is meg volt már és mivel elég hideg idők jöttek, be kellett szereznem gyorsba egyet. Nem akartam nagyon költeni rá, így egy egyszerű, lilás színű, kövekkel díszített fazont választottam. Azóta meglett a tavalyi sapim is. A 100 ft-os üzletben vásároltam, 1490 ft-ért.


Vettem pár zoknit. Tavaszra szökség van úgyis újabb vékony zoknira, de ilyenkor is munkába ezeket használom, mivel a vastagba melegem van. A hideg miatt hosszú szárút választottam, ha járkálok ki, legalább a bokám ne fázzon. Ezeket CBA üzletben vásároltam, 300 ft körül volt az áruk.


Szintén amíg sapka hiányban szenvedtem, beszereztem egy fehér, kötött sapit, aminek csillogó anyaga van, kis szőrös gyöngyök díszítik és nagy, fehér bojt van a tetején. Szerintem fehér szetthez nagyon jól megy. 100 ft-os üzletben vásároltam 2500 ft körül.


Télire egy hosszú ujjú, rózsaszín felső. Kicsit overall stílusú a felső része. Dupla hatást kelt. Fehér, rózsaszín csíkozott. 


Nagyon télies, fehér, puha pulóvert kaptam. Kötött anyagú, hosszabb derék résszel. Pom-ponok lógnak le díszítés képpen a nyakáról. 


Nyárra egy kis szoknya. Fodros, nagyon nyárias, virágmintás. Mégha utcára nem is, otthon tenni-venni benne a nagy melegben jó lesz.


Kék színű, rövid ujjú felső, felirattal. Itthonra nagyon jó lesz elhordani.


Hosszú ujjú felső vagy pulcsi, még nem tudtam eldönteni, de én pulcsi alatt fogom viselni. Szőrmés a nagy része az ujja pedig lenge anyag. Garbó nyakú. 


Télire szintén hosszú ujjú póló. Barna csíkos, lánc minta díszítéssel, amin fehéres csillám található. Öv szerűség díszíti a derekát. 


Egy igazán karácsonyias pulóvert szereztem be és ez is volt rajtam karácsonykor. Nagyon ünnepies a flitteres masni a közepén és maga a zöld is a karácsonyfához passzol. Egyébként ilyen bolyhos anyagú maga a pulóver. 


Egy kis csajos, Minnie egeres póló itthoni lazításra. Szeretem a mesefigurás ruhákat.


Vékony, piros harisnya nyárra, hosszú tunika alá. Ilyenkor télen is jó nadrág alá esetleg.


Nem tudtam otthagyni ezt a sapkát a boltban. A fénylő anyaga, a díszítés és az a masni nagyon megtetszett. Kék és sötét ruha viselethez jól megy. 100 ft-os üzletben vásároltam. 2500 ft-ért.



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...