Látogatók

2018. január 8., hétfő

PCX rendelés

Nem egyszer rendeltünk már a PCX-ről, ha számítógépes dolgokról van szó, akkor biztos az az oldal, ahol keresem a termékeket és meg is rendelem. Széles a választék egy kategórián belül is, nemcsak a termékek terén. Megbízható webshop és gyors. Nem kell sokat várni a kiszállításra.
A nyáron tabletet rendeltünk nekem. Szerettem volna valami hordozhatót, ami nem telefon, szóval nagyobb legyen sokkal a kijelzője, de ne legyen túl nehéz, nagy, szóval ne laptop. A tablet tökéletes arra, hogy az ágyban pihenéskor vagy esténként böngésszünk, én legfőképp videókat szoktam nézni rajta.
Természetesen dobozba érkezett, nem a saját dobozában.



Alcatel Pixi 4 típusú tabletet rendeltünk. 7 colos kijelzővel. Nem túl nagy, kényelmes fogású, nőies.


Természetesen fehér, mert én az ilyen kütyükből a fehéret szeretem. Van egy előlapi kamerája, ami 0,3 mp. Nem olyan rossz, de félhomályban már nem lát. Van fejhallgató csatlakozója,micro usb csatlakozó, lehet bele tenni memória kártyát. Kijelző felbontása : 1024x600.


Van hátlapi kamerája, ami 2,0 mp. Nem olyan rossz, de félhomályban már ez sem lát, de nem fényképezni vettem. Sztereo hangszóró van beépítve. 8 GB háttértárral rendelkezik. 1 GB Ram áll rendelkezésünkre. Nem túl sok minden fér rá amúgy. Nagyobb alkalmazást szeretnék rá tölteni, akkor törölnöm kell vagy memória kártyára áttenni. A folyamatos alkalmazás frissítések megeszik a helyet ezeken az eszközökön, én le is szoktam tiltani a frissítést, mert egy csomó olyat frissít, amit nem is használok. Beépített mikrofon van benne, így videó telefonálásra szintén tökéletes. Android 5.0 Lollipop rendszer van rajta, nagyon egyszerű, jól kezelhető. 4 magos 1,3 Ghz processzor van benne. Sim kártyát nem lehet bele tenni, úgyhogy telefonálásra nem használható. Nekem nagyon jó, gyors, eddig nem volt semmi probléma a tablettel, pedig már 7 hónapja használom. 


Volt hozzá egy USB kábel és egy átalakító, hogy konnektorba dugva lehessen tölteni.


Nem bántam meg, hogy megrendeltem ezt a tabletot, ajánlom mindenkinek az Alcatel Pixi 4 készüléket és a PCX webshop-ot, ahol széles választékba válogathattok az elektronikai készülékekbe és számítógépes tartozékok között. 
Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...