Látogatók

2018. január 29., hétfő

Pink Panda rendelés

Annyi jó szettet akcióz le a Pink Panda, hogy már nem bírtam megállni rendelés nélkül, mikor megláttam a Pink csillámos szettet. Ebbe a szettbe tartozik egy MakeUp Revolution Life on the dancefloor csillámos paletta és egy folyékony csillámos, rózsaszín ecsetkészlet. Mivel élek-halok a csillámos dolgokért, nekem menyország volt ez a szett és alig vártam, hogy a saját szememmel is lássam. Kaptam kódot is még előtte e-mailbe, amivel ajándékot is tudtam magamnak választani. Emiatt érdemes feliratkozni a hírlevelükre is. A szállítás nem volt túl gyors, majdnem 2 hétig vártam, de biztos meg volt ennek is az oka.

Mint mindig, egy nagy méretű buborékos borítékban jött a csomag.


Egy díszes, sminkekkel telerajzolt selyempapírba volt belecsomagolva. Amúgy nagyon szeretem ezt a papírt, jó fotózási kellék.


Meg is volt benne a 3 db termék, amit vártam. A szett és az 1 plusz ajándék.


Az ecsetek nem elég, hogy rózsaszínek és folyékony csillám van benne, de flitteres szivecskés tasakban érkeztek, amiben szintén "szaladgálnak" ezek a flitterek. 


Az ecsetkészlet valami hihetetlenül gyönyörű. Mindigis szerettem volna valamilyen terméket, amiben úszkálnak a flitterek és csillámok, ehhez jutottam éppen hamarabb, de nagyon tetszik. Meg jó minőségű ecseteim nem is nagyon voltak, csak az ugyaninnen rendelt metálos fényű ecsetkészlet. Az ecset feje rózsaszín és fehérbe megy át. Tömött, nagyon jó minőségű, nem vettem észre még rajta, hogy hullana. Puha, jó vele dolgozni. Alap ecsetek találhatóak benne. A pirosító ecsetem már le kellett cserélnem, szóval azt igazán hasznát veszem. A többi típust is szívesen használom, a legyező ecsetet ugye kontúrozáshoz, a többit meg szem sminkhez. A szára műanyag, áttetsző borítású és ugye ott vannak benne a gyönyörű flitterek. Sokkal élvezetesebb úgy sminkelni, ha ilyen csodálatos, csajos ecsetei vannak egy nőnek.


A paletta külön be volt csomagolva buborékos fóliába.


A paletta gyönyörű arany csillogású, minden csajnak alap termékének kellene legyen egy ilyen smink termék. 


A palettában volt egy áttetsző műanyag, amin a paletta színeinek neve volt feltüntetve. Mivel Life on the dancefloor a paletta neve, így olyan színek vannak benne, hogy Cha cha,  2 step, get down, lean back...



A színek gyönyörűek, csillámosak. Minthogy egy buliba ugye csillogni kell. Vidám, világos színeket tartalmaz többségében. Barnás, narancssárgás és rózsaszínes árnyalatú színek találhatóak benne. Nagyon pigmentáltak, élénkek. Mindigis nagy vágyam volt egy Makeup Revolution paletta és az első ilyen palettám csodálatos, pozitív számomra.


Ajándékként választhattam egy pár kisebb termékből. Én a szemhéjalapot választottam, mivel sosem volt és ki szerettem volna próbálni. Csak jobb úgy sminkelni, hogy külön erre kifejezetten szemhéj alapozót teszünk a szemünkre korrektor és alapozó helyett. 


Ennyi lett volna a Pink Panda rendelésem. Nézzetek fel az oldalra, nagyon jó akciók szoktak lenni. 



Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...