Látogatók

2017. június 10., szombat

Oriflame

Két rendeléssel is tartozom nektek, de összevártam őket, mert az előbbi rendeléshez nem jött meg a szett. Úgyhogy most bőven lesz miről írnom.





Az első termék egy rúzs lesz. Mivel nagy gyűjtésbe vagyok most, innen egy rúzst rendeltem, méghozzá dinnyés illatút. Nagyon jó, kellemes illata van. Jó állaga, szolíd, kicsit csillogós színe. Nekem nagyon tetszik a csomagolás is és maga a rúzs is.









Rendeltem egy hát tisztító kefét, mivel itt a nyár, izzadni fogunk, zsíros lesz a bőrünk és a hátunkat érjük el a legnehezebben tisztítás szempontjából. Nem szeretném, ha bezsírosodna a bőröm és kicsattogna és kipattanásosodna.








A 3-as szettből végül nem jött meg minden, hiába vártuk. A szivacsok és az alapozó jött meg, a korrektor elfogyott, Végülis korrektort annyira nem használok, szemem alá meg egy-két bőrhibámra, szóval sokáig kitart.



Új alapozó szivacsokat rendeltem, mert ami van, azokat már agyon használtam, már nem egészséges velük dolgozni.






Az alapozó nagyon tetszik, mindig műanyag csomagolásút használtam, már fájt a fogam egy ilyen üveg, pumpásra. Jó az állaga, jól fed, nem sötét a bőrömhöz, pont jó.







Kettő szett érkezett a legutóbbi csomaggal, az egyik egy vegyes, ápolási szett, a másik meg egy sos pattanás kezelő szett.



A vegyes szettből az első termék egy lábkrém,méz és mandulás kivonattal. Jó nagy kiszerelésű, aminek nagyon örülök. Isteni illata van. Nemsokára elfogy a lábkrémem, úgyhogy használatba veszem majd.






A szett következő terméke szintén egy mézes dolog. Ez pedig egy tej és méz testápoló. Szépen gyűlnek a testápolóim, amik lassan fogynak, de legalább már ilyen is van. 250 ml-es. Egyszer már használtam, olyan illata van, mint a mézes negronak vagy mézes puszedlinek.






A harmadik termék a szettből egy univerzális balzsam. Sokmindenre használható, főleg kiszáradásra. Nekem kicsattogott a bőröm, nagyon fájt és ezzel bekentem, másnapra elmúlt.







Egy SOS pattanástalanító szettet is rendeltem, mivel a gyárban meleg van, befullad a bőröm, mégjobban zsírosodik és hát kijönnek a kis pattanások.



Az első termék egy arclemosó gél, amit még nem használok, hiszen tart még a jelenlegi, de pótlásként nagyon jó lesz.






A következő termék egy pattanástalanító gél, amit közvetlen a pattanásra kell rányomni. Amikor van, akkor este, lefekvés előtt használom, miután megtisztítottam az arcom. Nekem nagyon hatásos, hamar elmúltak a pattanásaim. Nagyon jó kis adagolója van. ami megkönnyíti a felvitelt.







Az utolsó termék a szettből egy tisztító maszk, amit még szintén nem próbáltam. 




Remélem tetszett a bejegyzés! Puszi!










Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...