Látogatók

2017. június 25., vasárnap

Online rendelések

Jól összegyűltek az online rendelések. Szerencsére sűrűn tudok rendelni. Nemcsak a ruhák, cipők terén kezdek beújítani, hanem elektronikai vagy egyéb bútorok is kezdenek lecserélődni.



Az első rendelésem, amit külön május elsejére rendeltem, egy My77 ruha. Ez az első alkalom, hogy a My77 online webshopból vásároltam, de pozitív tapasztalatom lett a webshoppal kapcsolatban. Kicsit tartottam tőle, hogy itt-ott szűk lesz, de tökéletes lett a méret. Az anyaga is rugalmas, nem pedig adott szűk. Félhosszú az ujja, U alakú nyakkivágása van, félvállat takarja. Combközépig ér a szoknya része, örülök, hogy nem túl rövid. Úgyhogy teljesen jó az oldal, máskor is fogok rendelni.







Kalapodról többször is rendeltem. Először is egy szandát. Nemnagyon volt fekete cipőm a nyárra, inkább magassarkúk meg papucs. Egy műbőr, nagyon kényelmes, egyszerű szandáról van szó. Könnyű viselet.










Születésnapomra, mint minden évbe, kapok a Bon Prixtől kedvezményes kupon kódot. Most is kihasználta az alkalmat és rendeltem is. Kinéztem egy hálóinget, természetesen pillangósat. Tetszik a fazonja, jó anyagú, jó benne aludni. 36/38-as a méret, nekem 36-os kellene, szóval egy kicsit bő, de lehet nem is baj a meleg, nyári éjszakák miatt.








A következő terméket régóta szerettem volna, már tönkremenőbe volt a jelenlegi és végre rááldoztam a pénzem. Ez pedig egy 2.1-es hangfal. Nekem ez bőven elég, nem szoktam ordíttatni a zenét. Az előző 10 évet kibírt, de már az egyik kis hangszóró nem szólt, a mély is kezdett kifulladni. Örülök, hogy nem a 8 ezreset, hanem a 12 ezreset, mert ha kicsit is többet szánunk rá, akkor egy tovább tartó dolgot kapunk. Jobb minőséget. Ami nagyon jó benne, hogy van hozzá távirányító. Végre az ágyból is levehetem a hangot, ha filmezek, sorozatozom, nem kell felugrálnom emiatt. A másik extra benne, hogy van benne kártya olvasó, usb csatlakozó. Szóval, ha kerti partit rendeztek vagy házibulit és vinni kellene hangfalat, nem kell laptopostól vagy gépestől cipelni, csak megfogjátok a hangfalat, bedugjátok az áramba, bele az usb, amin zenék vannak és már indulhat a zene. Távirányítóval is lehet irnyítani a számokat, de van a csatlakozó mellett is gombok. Ez nekem nagyon tetszik. A harmadik pozitív dolog, hogy elől van a be-ki kapcsolás gomb. A régin hátul volt és mindig nyúlkálni kellett,keresgélni, hogy kikapcsoljam. A végén már csak kihúztam a konnektorból. Nagyon tetszik, hogy fehéret választottam, igazán illik a lila falamhoz. A hangerő gombja kéken világít és zene közben ritmusra villog.  Serioux a márkája, amiről még nem hallottam, kicsit bizonytalan is voltam vele kapcsolatban, de abszolút nem bántam meg, eddig nagyon jól működik. Az emag.hu-ról rendeltem, a kiszállítás ingyenes volt.








Az utolsó rendelésem a héten jött. Szintén a Kalapodról rendeltem, most egy papucsot. Hiányzott már valami rózsaszínes árnyalatú cipő a készletemből. Ezt a bézs színű papucsot találtam, sárga szalagokkal. Szerintem nagyon csinos, kényelmes is, puha. Most valahogy 4 napot kellett várni, mire megérkezett, de a lényeg, hogy itt van.










Ennyi lett volna az online rendelés bejegyzés. Most többre sikerült, remélem hamarosan egy kisebb bejegyzésre való is összegyűlik. Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...