Látogatók

2017. május 23., kedd

Avon

A legutóbbi Avon rendelésem egy szettből és 2 termékből állt. Az új szett egy csokis-epres illatú termékek, amik isteniek.






A csokis-epres szett tartalmaz egy testápolót, testpermetet és tusolókrémet.






A testpermetet munka után szoktam fújni, hogy amíg hazaérek, legyen egy kis illatom. Finom, édeskés. Felfrissíti a bőrt.






A testápoló még intenzívebb illatú. Hidratálja a bőrt és bársonyossá teszi. Shea vajat, E és C vitamint tartalmaz. Finom krémes állagú. 





Az utolsó termék a szettből, egy tusfürdő. Még nem használtam, mert úgy felgyülekeztek a tusfürdők, hogy 1 évre elég. Viszont isteni illatú és biztos finom lesz a bőrünk tőle. Tisztítja és hidratálja a bőrt. 






A következő termék egy körömágyápoló. Nagyon kiszáradnak a kezeim munka közbe, ezért figyelek a körömágyamra is, hogy ápoltak legyenek. Segít csökkenteni a durvaságot és szárazságot. Kondícionál és lassítja a körömágybőr növekedését. AHA savakat, E vitamint és aloekivonatot tartalmaz. Az adagolója nagyon jó. Pont odakerül a krém, ahova szeretném a vékony "csőre" miatt.










Az utolsó termék egy szájfény. Úgy döntöttem lecserélem a szájfény gyűjteményem. A régieket kidobálom, Lejártak, összeálltak, szóval már nem használhatóak és most egy ideig mindig rendelni fogok innen is szájfényeket, rúzsokat. Most ez a szájfény volt akcióban. Meg vagyok vele elégedve. Nem erős a színe, visszafogott, enyhén csillámos.









Remélem tetszettek a termékek, köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést! Puszi! 💞

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...