Látogatók

2017. június 24., szombat

Oriflame

Felhalmozódtak a szépségápolási termékek, így megint egy Oriflame bejegyzéssel jövök.
Most kisebb, csip-csup termékeket rendeltem, nem is igazán létfontosságúakat, inkább kipróbálás képen.






Először is rendeltem szappanokat az eper-menta termékcsaládból, nem akartam az összeset megvenni, mert azt hiszem tusfürdő és testradír volt még hozzá, de abból már tömkelege van, szóval csak a szappan maradt. Isteni jó illata van, még nem bontottam ki, de már csomagoláson keresztül érződik. A katalógusban volt illatminta, szóval azonnal megfogott ez az illatpáros.






Ismét egy újabb rúzs, még nem álltam le a frissítéssel, egy párat még tervezek. Ugyanaz a The One márka, amit előzőleg rendeltem, csak ez sötétebb árnyalat. Nagyon tetszenek ezek a típusú The One rúzsok.










Volt egy hegyezőm, de eléggé kikopott már, gondoltam rendelek egyet, hogy mégis legyen. Ritkán használok ceruzás smink terméket, legtöbbször szemceruzát, de egyszer felviszem és ennyi. Azért mégis legyen, ki tudja mikor lesz rá szükség.







Gyorsan rendeltem utánpótlást a szemkörnyékápolóból. Nagyon olcsó volt, 350 ft., ennyiért érdemes kipróbálni. Minden nap használom és nem szeretném, ha hirtelen kifogyna. Ez másabb fajta, ami most van, mert ugye ez vad rózsás és nem gél, hanem krém állagú. Ami nem tetszik, hogy simán csak egy luk van rajta, ahol kijön a krém. Az ujjaddal kell felkenni. Az Avonosnál van olyan kialakítása, hogy fel tudd azonnal vinni a szemed alá a gélt és normálisan belemaszírozni vele. Majd kiderül ennek a hatása is előbb-utóbb.






Nem tudok ellenállni a görögdinnyés dolgoknak. Emlékszem egy kb. 10 éve is volt egy ilyen mániám. Dinnyés rágót rágtam, a szájfényem és a testpermetem is olyan illatú volt. Most újra visszaköszön ez a mánia és elkezdtem a gyűjtést egy arcpakolásnál. Ez egy hidratáló arcpakolás, kétszer ki is próbáltam. Szinte teljesen felszívódik a bőrbe. Mikor megmosdasz, utána érzed, hogy jön le valamennyi az arcodról, de egyébként nem.






Kaptam ajándékba egy univerzális balzsamot. Mivel sokmindenre jó és nekem segített is, így kaptam mégegyet, ráadásul ajándékba. A mézes után most egy vadrózsást kaptam.







Ennyi lett volna ez a kis dolgokból álló Oriflame rendelés. Remélem azért tetszett nektek. Puszi!


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...