Látogatók

2017. június 27., kedd

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Május végén volt a születésnapom és előtte 2 nappal a névnapom. Meg is ünnepeltük és jó grillezéssel és tárcsázással. Kaptam pár ajándékot is, amit nagyon szépen köszönök! Meg is mutatom mik voltak azok az ajándékok.






Névnapomra kaptam barátnőmtől egy nápolyis csokit, egy cipős jegyzetfüzetet, mivel nagy mániákus vagyok és egy görögországi kagyló gyűjteményt. Ugye odavagyok Görögországért. Az öcsémtől kaptam egy doboz bon-bont.






Szülinapomra az idősebbik öcsémtől és apukáméktól kaptam először is 2 db ágyneműszettet. Örülök neki, mert folyamatosan szakadnak el az ágyneműim és pótolni akartam.




Kaptam tőlük egy Avonos parfümöt. Summer white a neve és szinte eltalálták az illatom, mert édeskés, csak van benne virág illat is.







Természetesen kaptam mindenkitől csokikat, szóval abból egy ideig nem lesz hiány. 






Nagynénéméktől apróbb, több dolgot kaptam ajándékba:

Az első termék egy L'oreal Elseve haj balzsam. Hővédelemmel van ellátva, a könnyű hajért és könnyebb fésülésért alkották meg. Ezt nem kell leöblíteni, csak hajmosás után be kell fújni vele és elfésülni. Párszor már használtam. Nagyon érdekes, hogy az alja rózsaszín, a teteje áttetsző lötyi. Különleges.






A második termék egy bőrfinomító arcradír. Normál bőrre ajánlott. Soliteint márkájú, amiről még nem hallottam, úgyhogy kíváncsi leszek milyen lesz. E vitamint tartalmaz. Tisztít, hidratál és nyugtatja a bőrt.






A harmadik termék szintén L'oreál. Egy színvédő balzsam. Ugyanúgy vizes hajra kell ráfújni és nem kiöblíteni. Az én hajamba van festve, úgyhogy jól is jön, hogy ne fakuljon ki a szín. Nem nehezíti el a hajat. Uv szűrővel gazdagított és nem nehezíti el a hajat.






Az utolsó előtti termék a L'oreál családból egy sampon. Ezt is festett hajra ajánlják. Szőke és vörös árnyalatokra legfőképpen és segíti ezeknek megőrizni a ragyogását. 






Kaptam Palmolive tusfürdőt is. Fekete szeder, vanília és sárkánygyümölcs illata van. Annyira isteni gyümölcsös. Alig várom ezzel fürödhessek. Gél állaga van.






Az utolsó L'oreál termék egy hajpakolás, aminek nagyon megörültem, mert még nem volt ilyen termékem és kiszerettem volna próbálni. 6 virágolajos kivonatot tartalmaz. Intenzíven táplálja a száraz hajat. 






Az utolsó termék, amit kaptam tőlük, egy sminklemosó kendő. Az mindig jól jön mindenre, szóval hasznos számomra. Szoktam is használni.






A barátnőmtől kaptam egy bubis milkát és egy szép, rózsaszín köves karkötőt.






Nagynénémék még a szülinapi bulimra hoztak csokikat és pezsgőt, keresztlányomtól meg kaptam egy szál rózsát.






A volt főnökasszonyomtól egy sötétítőt kaptam a szobámba. Természetesen pillangós és lila. Pont ide találták ki. Alig vártam felrakjuk.






Ennyi ajándékot kaptam névnapomra és szülinapomra. Remélem tetszett a bejegyzés! Puszi!

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...