Látogatók

2017. június 30., péntek

Avon

Jó nagy csomagot rendeltem, amiben egy nagyobb szett is volt.







Vettem egy vaníliás-szantálfa szettet, amiben egy parfüm és egy testpermet volt.



A testpermetről nem sokat lehet mondani, egyszerűen csak nyáron jobban esik a melegbe ilyeneket használni. Nagyon jó, édes illata van.

Testpermet 500.-





A parfüm is ugyanilyen, csak hosszantartóbb illattal. 


Parfüm 1500.-






A szett 6 db termékből áll.

Szett 2299.-





Az első termék már volt nekünk és nagyon szerettük. Ez a Francia lila orgona habfürdő. Az illata is jó és nagy habokat csinál kevés lötyi is. Jó illatú lesz tőle a bőrünk, segít ellazítani az izmokat és felfrissít.

Habfürdő 899.-





A következő termék egy sampon, ami volt már egyszer, de tovább adtam, mivel az én hajam a Babát meg a Doveot tűri meg leginkább. Most megtartom és kifogom próbálni, érdekel milyen hatással lesz a hajamra nézve. Fényesebbé teszi a hajat.

Sampon 839.-





A harmadik termék egy tusoló krém. Indián rituálé nevet kapta. Kardámom és szantálfa illatú. Hidratálja a bőrt és védi a kiszáradástól. Felfrissíti a bőrt.

Tusfürdő 399.-





A következő termék egy testpermet. El vagyok látva egész nyárra testpermetekkel. Ez egy kókusz és csillaggyümölcs illatú permet. Tipikus nyári, strand illata van.

Testpermet 399.-





Az utolsó előtti termék egy lábfürdő. Legutóbb egy por állígúra tértem át, de most jó, hogy van megint folyékony. Tengeri sót és alga kivonatot tartalmaz. Puhává teszi a lábat.

Lábfürdő 499.-





Az utolsó termék a szettből egy golyós deo. Itthonra szoktam használni ezt a fajta izzadásgátlót. Arra a kis időre tökéletesen megfelel. 48 órás hatása van.






Újra rendeltem narancsbőr ellene krémet, most megint másfajtát és az újabbat. Ez a legdurvább, amit valaha használtam, szóval nagy hatást várok el tőle. Miután belemaszíroztam a bőrömbe és kezd felszívódni, melegség keletkezik azokon a területeken. Nem hiába Thermal nevet kapta. Szóval brutál, de nagyon jó. Első használatkor furcsa volt, csípett kicsit, de már hozzászoktam.

Alakformáló krém 1399.-





És igen, megint egy rúzs. De ez a legcsodálatosabb rúzs, amit valaha magamnak tudhatok. Egyszerűen a csomagolása, dizájnja is csodálatos, az a fényes sárga színe, pedig nem a kedvencem a sárga szín. Hát még a rúzs színe káprázatos. Rose silk árnyalatban rendeltem. Gyönyörű, csillámos rózsa színe van és az illata parfümös, virágos. Puha és hidratált hatást ad az ajkaknak. Simává és teltebbé varázsolják. Tökéletes fedést biztosít. Egyszerűen imádom. Az év rúzsa számomra.

Rúzs 1299.-








Utolsó termék a rendelésben, egy párna permet. Barátnőmnek rendeltem, mert ajánlottam neki és megtetszett. Nagyon imádja, alig várta, hogy kipróbálhassa. 

Párnapermet 499.-





Ennyi lett volna a nagy Avonos rendelésem. Remélem tetszettek a termékek. Puszi!


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...