Látogatók

2017. április 13., csütörtök

Rendelések

Összegyűjtöttem pár internetes rendelést. Van köztük Kalapod.hu és egy új helyről, az Alindáról is rendeltem. Imádok rendelni, mert izgalmasabb, mikor csak neten látod, hogy milyen lesz kézenfoghatóan, szeretek bontogatni is meg minden rendelés olyan, mint egy ajándék. Várom, mikor érkezik és izgatottan csomagolom ki. Már egyre több dolgot rendelek. Kényelmesebb is meg időm sincs nagyon elmenni vásárolgatni.





Az első rendelésem a Bon Prixtől jött. Van egy pár pizsamám, de vagy régebbiek vagy elnyúttak. Úgyhogy elkezdtem a pizsi beszerzést. Egy úgymondt átmenetit vettem, amit lehet hűvösebb, de melegebb időben is használni. Nem találtam az interneten olyan pizsamákat, amik olcsóbbak is meg jól is néznek ki. A Bon Prixen igazán trendi pizsamák, hálóingek vannak. Körülbelül 1 hét vagy kicsit kevesebb a szállítás. Az anyaga könnyű, lenge. A pizsama egy pólóból és egy háromnegyedes nadrágból áll. Egy kis katalógust is küldtek vele. Ezzel az oldallal meg vagyok elégedve. Annyi, hogy a leárazott termékekből érdemesebb vásárolni, mert az anyag nem éri meg az árát. Ez a pizsama is 5 ezer ft. körül volt.








A következő rendelésem a Kalapodról van. Én szeretem a Kalapod cipőit. Eddig mind jó lett rám. Valamelyik héten le voltak akciózva a sport cipők 1429 ft.-ra, ha jól emlékszem. Nem hagyhattam ki ezt a lehetőséget. Úgyis kell most tavaszra valamilyen vékonyabb zárt cipő. Úgyhogy kiválasztottam egy csajos, csillogósat. Kényelmes, jól néz ki és ezek a flitteres cipők most nagyon divatba jöttek.










Az utolsó rendelésem az Alindáról jött. Először rendeltem onnan, vannak jó dolgok és olcsóak. Először is egy egyszerű cipőspolcot rendeltem. Nem kellett semmi flancolás, a lényeg, hogy legyen mire felraknom a cipőimet. 








Volt egy 1000 ft.-os kuponom, amit 5 ezer ft. felett lehetett beváltani, ezért választottam valamit a 2 rendelésem mellé. Ez pedig egy selfie bot. Egyébként is szerettem volna egyet, most meg is rendeltem. Ez ilyen távirányítós, de jelenleg fogalmam nincs hogy kell csatlakoztatni a telefonhoz.








Az utolsó termék amit rendeltem és amit harmadiknak rendeltem az Alindáról, egy táskarendező, ajtóra akasztható. Nagy szekrényem belső ajtajára szereltük fel, de annyi táskám van, hogy alig lehet becsukni. 😃 Szóval lehet a szekrény oldalára kellene felrakni. Egyébként jó és praktikus.






Köszönöm, hogy megnéztétek a rendeléseim, remélem tetszettek. Puszi! 💝


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...