Látogatók

2017. április 11., kedd

Oriflame

Csak egy pár dolgot találtam most az Oriflame-nél. Négy dolgot rendeltem és az egyiket belőle ajándékba.



Az első dolog, amit ajáéndékba vettem a Barátomnak, egy szív alakú szappan. Nagyon jó illata van, remek ajándék szerelmeseknek.

Lace Love szappan





Beszereztem egy új lábujj elválasztót. A régi már elhasznált volt, lakkos... szóval minden ok nélkül akartam egy másikat. Ez aranyosabb is meg csajosabb.

Lábujj elválasztó





Eljutottam odáig, hogy meguntam, hogy a szempillaspirált és szemfestékeket nedves törlővel vagy micellás vízzel törölgessem le és rendeltem végre egy olyan terméket, ami kifejezetten erre való. Fürdés előtt mindenféleképp leszedem a sminket, mert a spirál csípi a szemem meg jobb megtisztítot arccal fürdeni. Kipróbáltam már és elég jó. Szóval jó hasznát fogom venni. Amúgy nagyon tetszenek ezek a kis levegő buborékok a gélbe. Olyan jól mutat.

NovAge szemsink lemosó gél





Az utolsó termék egy kis ajándék magamnak.  Nagyon megtetszett ez a kis rúzs tartó tok. Csajos és praktikus. Munkába az ajakápolóm teszem bele. Nem kell a pipere táskába az ápolót égre-földre keresni, csak a táskába égre-földre keresni ezt a tokot. 😆 Amúgy, ha megyünk valahova, a rúzsunkat, kisebb szájfényünket bele tudjuk tenni. Van benne egy kis tükör, hogy azt se kelljen elővenni, hogy kikenjük az ajkunkat.


Rúzs tartó tok



Remélem tetszett ez a pár dolog nektek. Köszönöm, hogy elolvastátok a bejegyzést! Puszi! 💗




Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...