Látogatók

2017. április 17., hétfő

Tavaszi kabátok

Még mindig kellenek a vastagabb tavaszi kabátok, de néha napján a vékonyabbat is fel lehet húzni. Hol 10 fok, hol 20 fok. Ezt az időjárás a szervezetünk se tudja követni, így hidegebb időben a pulóvert és a sálat is elő kell venni. Tavaly összegyűlt pár vastagabb őszi kabát, szóval hiány nincs belőle és vékonyabbra is tettem szert.





Az első egy jó vastag kabát, szőrös és hidegebb tavaszi napokra jó. Ez egy My77 kabát és ajándékba kaptam, aminek nagyon örültem, imádom ezt a márkát. Amúgy 29 ezer ft. volt. Ilyen félreeső cipzározás van rajta, szőrös a nyaka és az ujja. 

My77 kabát 29.990.-





Van egy lila szövet kabátom is, melegebb időkre ajánlott, de pulóvert nem lehet alá húzni. Buggyos a nyaka körbe, szeles időkben sálat is érdemes húzni hozzá. Ajándékba kaptam.

Rózsaszín szövet kabát





Vékonyabb kabátként ezt a sárgás, keményebb anyagú kabátkát használom. Gumis ujjú és derekú. Gombos. Ezt turiba vettem, körülbelül 2 ezer ft.-ért. 15-20 fok között tökéletes, mikor vékony vagy rövid ujjú pólót húzunk.

Vero Moda bézs kabát





Egy újabb szövetkabát, csíkozott, selymes béléssel, szintén kicsit hűvösebb időkre. Turiban vettem, nagyon olcsó volt, 500 ft.

Peacock szövet kabát 500.-





A legvékonyabb kabátom ez a bomber stílusú kabátka. Szintén nagyon jó időbe használható, vékony, elegáns. Ezt is ajándékba kaptam. Végig gombos és van egy öv a derekánál.

Diolen bomber dzseki





Még 2 éve szereztem be tavasszal ezt a vékony, élénk színű tavaszi-őszi kabátot. A kínaiba vettem, nem is volt drága, ha jól emlékszem 2500 ft. volt. Már ritkábban használom, mert nem igazán hordok ilyen színeket. 

Fan June tavaszi-őszi kabát







Az utolsó kabát egy vékonyabb szövet. A hidegebb reggelekre nem ajánlott, csak, ha nagyon alá öltözünk. Inkább a napsütéses melegbe szoktam hordani. Kockás, szürke és végig gombos, a derekánál van egy öv. Ezt is turiba vásároltam, 1500 ft.-ért.

E-jeans Wear szövet kabát 1500.-



Ennyi tavaszi kabátom van, amit jelenleg hordok. Remélem tetszett a bejegyzés. Puszi!💓

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...