Látogatók

2017. április 15., szombat

Vásárlás

Összegyűjtöttem a heti vásárlásaimat. Vegyesen mindenfélét, amit élelmiszer boltból vagy 100-asból vettem.





Szükségem volt egy közepes tálcára, mivel szeretek a szobában reggelizni, vacsorázni és nem szeretem tányérokon behordani a kaját plusz a pohár. Könnyebb tisztítani is, van, hogy áttörlöd és ennyi. Erre pont ráfér a kajám és a pohár is és praktikus füle van, amivel fogni is lehet rendesen.

Sütis tálca 390.-





Néha szükségem van vas tablettára, de minden nő nagyon jól tudja mikor kell pótolnia a szervezetében. Vitaday-es termékeket szeretem, olcsók és hasznosak.

1x1 Vitaday vas tabletta





Elfogyott a nedves sminklemosó kendőm és egy babapopsi törlővel pótoltam. Jobban szeretem, mert olcsóbbak, mint a kifejezetten sminkeltávolításra valóak. Jó az anyaga és jó kamillás illata van,

Popsitörlő 370.-





Vettem egy pár tollat, kell a munkahelyre is meg itthonra is jó, ha van.

Toll 60.-/db




Ezt a kis ollót is a munkahelyemre vettem. Néha szükségem van rá.

Kis olló 290.-





Vőlegényemtől kaptam zselés cukrot, amit ugye nagyon nagyon imááádok! El is falatoztam meló közben.






Megint beszereztem a kedvenc kávémból 2 csomagot.

LaFesta 3:1 kávé 500.-






Vettem egy rózsaszín tollat is.

Toll 120.-





Végül ma vettem egy kis tea mécsest, valami kék angyal illatú. Érdekes.

Te mécses 240.-





Ennyi lett volna a kis heti vásárlásom. Köszönöm, hogy elolvastátok. Puszi!💗

Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...