Látogatók

2017. április 8., szombat

Avon

Megint Avon csomagom jött. Volt benne egy szett és ajándékot is kaptam.



Először is a szettet mutatom meg. Ezek rózsaszín magnóliás termékek. Igazán csajos kinézetűek és jó illatuk van. Tartalmaz egy habfürdőt, ajakápolót és kéz-köröm ápoló krémet.

Magnóliás szett



Az első termék belőle egy ajakápoló. Krémesebb, puhább állagú, mint általában ezek a hosszú kupakos fajták. Az illata nagyon jó. Hidratálja még a legszárazabb ajkakat is, ami azért jó, mert most sokat fúj a szél is meg itt a tavaszi megfázás, ami közben mégjobban kiszárad a szánk. Jó puhák lesznek az ajkaink és fényvédőt is tartalmaz.

Avon Care ajakápoló



A második termék egy kis habfürdő, aminek annyira, de annyira jó illata van. Egy trendi kialakítású, kerek csomagolásban van. Virág és gránát alma illata van egyébként, egyszerűen megunhatatlan. Különösebb információt nem tudok leírni róla, egyszerűen imádnivaló és ennyi.

Habfürdő



Az utolsó termék a szettből egy köröm és kézápoló krém. Ez a harmadik ilyen krémem. Hidratálja és puhává teszi a kezünket. Megvéd a szárazságtól. Ápolja a körmöket és körömágyat.

Kéz és körömápoló krém


Végre be tudtam szerezni jó áron egy szemkörnyékápolót. Nagyon szeretem. Hidratálja a szemem, csökkenti a karikákat. Vitaminokat, zsírsavat tartalmaz és táplál.


Planet Spa szemkörnyékápoló



Most tavaszi gyűrű beszerzésbe vagyok. Lekerülnek a kesztyűk, jöhetnek fel a gyűrűk. Szelektálom őket, egy jó pár elszíneződött gyűrűt kidobtam. Úgyhogy újabbakkal pótolom. Jó árban volt ez a 4-es szett az Avonnál. 



Gyöngyös gyűrű

Szivecskés gyűrű

Csavart gyűrű

Köves gyűrű



Ajándékként kaptam egy joghurtos tusfürdő tejet. Nagyon örülök neki, mert imádom ezt a gránátalmás- vad bogyó gyümölcsös termék családot.

Naturals tusfürdő



Remélem tetszett ez az Avonos bejegyézs. Köszönöm, hogy elolvastátok! Puszi! 💗


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...