Látogatók

2011. szeptember 1., csütörtök

Rossmann-ban jártam...

Egy kis bevásárlás a Rossmann-ban. :)



Gliss Kur hajbalzsam.
 Hajmosás után vizes hajra kell ráspriccelgetni.
 Nekem ez a második flakonom,az első nagyon bevált és sokáig eltart.
 Fésülködés előtt szoktam bespriccelni vele a hajam és könnyen fésülhetővé válik.
 Száraz és töredezett hajra alkalmazható.
 Ilyen új keratin komplex-et tartalmaz.
 799 Ft.




Essence púder.
 Mattít.
 12 g-os.
 08 soft honey árnyalat.
 299 Ft.




Mel merio Attractive Girl
24 órás védelem
Gyümölcsös illatú
259 Ft





Maybelline New York ajakrúzs
Pink Vibration 534-es árnyalat
Tekerni kell az alját és a lyukakon jön ki a folyékony rúzs
Az eredeti árát nem tudom,de leértékelve 299 Ft volt. 

 


Nincsenek megjegyzések:

Névnapi és születésnapi ajándékaim

Már az idei születésnapi bulim is elmúlt, de nemhogy erről, még a tavalyiról sem posztoltam. Nagyjából emlékszem, hogy kitől mit kaptam, de ...